Publishing School w Krakowie

Kurs: Digital marketing a marka

Kurs: Digital marketing a marka
Digital marketing a marka
Jak skutecznie promować biznes w nowych czasach internetowych – edycja II (z promocją)
14 godz.

Już po raz drugi... uczestnicy szkolenia otrzymają mega praktyczną wiedzę o tym, jak promować markę, także własną, 
w wielowątkowym świecie marketingu cyfrowego. – Zafascynują Cię pigułki informacyjne, świetne przykłady z branży B2C i B2B oraz przydatne zadania indywidualne. To wiedza, która otwiera nowe perspektywy dla Twojej marki i dla marki Twojego klienta.

Co powiedzieli uczestnicy pierwszej edycji?  “Używam internet od zawsze, ale nie przypuszczałem, że aż tak nie znam jego możliwości.” “Zrozumiałem co jeszcze mogę.” “Teraz wejdę w nowe kanały.” “Ileż popełniałem prostych błędów.” “O, to tak się to robi?” “Nikt mnie tego dotąd nie uczył.” “Moja firma nabierze rozpędu.”

Dla kogo?  
dla osób poszukujących narzędzi marketingowych niskobudżetowych i internetowych 
dla osób prowadzących lub planujących uruchomić własny small business 
dla pracowników działów marketingu w firmach, także reklamowych 
dla pracowników działów promocji w instytucjach

Prowadzi: Tomasz Nalewajk – Strategic Planning Director dla agencji interaktywnej KISS digital na co dzień pracujący 
w Warszawie. Psycholog i coach z ponad 10 letnim stażem w branży reklamowej w Polsce i za granicą, doradca dla start-upów. Współpracował m. in. z PAYBACK, GOG.com (spółka CD Projekt), Real, BP, Empik

Program:
  • Silna marka (także własna) i jej pozycjonowanie jako podstawowy sposób na wyróżnienie się na rynku. Jak znaleźć własną niszę i budować w niej silny wizerunek.
  • Kim jest konsument ery cyfrowej. Jak przetwarza informacje i co to znaczy dla marketera.
  • Specyfika nowych mediów. Wielowątkowość, wielowymiarowość oraz współtworzenie. Jak kształtować swój komunikat 
    w tej rzeczywistości.
  • Co to jest lejek sprzedażowy i jak sprawdzać efektywność swoich działań reklamowych i promocyjnych.
  • Jak pozyskiwać klientów bez dużych nakładów finansowych na reklamę.
  • Jak tworzyć interesujące treści i zdobywać nimi zaufanie klientów.
  • Co to są leady i jak się je „wygrzewa”, czyli o przeprowadzaniu klienta przez ścieżkę decyzyjną.
  • Jak zwiększać zaangażowanie i lojalność klientów. Jak najlepiej budować relacje z twoimi dobrymi i najlepszymi klientami. Jak mówić o swojej marce, aby ludzie chcieli tego słuchać.
  • Nowe sposoby zarządzania i prowadzenia projektów: zwinne struktury, organizacje turkusowe, SCRUM.
Dlaczego właśnie to?  Jeszcze przed chwilą w marketingu było sympatycznie. – Ale się zmieniło! Internet się zestarzał. Banery już nie skutkują jak dawniej. Prasa, TV, radio są za drogie dla małych firm i start-upów. Pojawili się konsumenci z pokolenia Z. 
– Jak się odnaleźć w nowej rzeczywistości? Jak być skutecznym? – Szkolenie ma w tym mocno pomóc, pokazać jak wykorzystać nowe media, uniknąć pułapek i nie zmarnować pieniędzy.

Koszt orientacyjny: 350 zł brutto

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26


Rezerwacja miejsc

*
 Pola zaznaczone są wymagane




 Zapisz się do newsletter'a: • Publishing School

Polecamy kurs

23|04|2019 Kurs: Tworzenie animacji w After Effects

20-godz. kurs "Tworzenie animacji w After Effects" Rozpoczynamy przygodę z profesjonalną animacją – połączymy wideo z grafiką, tekstem i fotografią dodamy efekty spec..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

11|05|2019 Kurs: Edycja publikacji elektronicznych w e-books

14-godz. kurs z promocją "Edycja publikacji elektronicznych w e-books" formaty e-publikacji – rodzaje czytników – budowa pliku e-pub – użycie HTML ..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

17|05|2019 Warsztaty: User Experience (UX)

trzydniowe 16-godz. warsztaty "User Experience (UX)" Dla kogo? web designerów, informatyków, grafików DTP, kierowników projektów graficznych, projektantów..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

18|05|2019 Kurs: InDesign od podstaw

13-godz. kurs "InDesign od podstaw" Termin: 18 maja (sob.) + 19 maja (niedz.) godz. 14.15 do 19.45 Cele kursu? – posługiwanie ..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

25|05|2019 Kurs: Photoshop od podstaw

13 godz. kurs "Photoshop od podstaw" Termin: 25 maja (sobota) + 26 maja 2019 r. (niedziela) godz. 14.15 do 19.45 Miejsce: "Publishing School&rdqu..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

15|06|2019 Kurs: Illustrator od podstaw

13-godz. kurs "Illustrator od podstaw" Termin: 15 czerwca (sobota) + 16 czerwca 2019 r. (niedziela) godz. 14.15 – 19.45 Miejsce: "Publishing Sch..... Szczegóły
Poinformuj znajomych