Publishing School w Krakowie

Kurs: Digital marketing a marka

Kurs: Digital marketing a marka
Digital marketing a marka
Jak skutecznie promować biznes w nowych czasach internetowych – edycja II (z promocją)
14 godz.

Już po raz drugi... uczestnicy szkolenia otrzymają mega praktyczną wiedzę o tym, jak promować markę, także własną, 
w wielowątkowym świecie marketingu cyfrowego. – Zafascynują Cię pigułki informacyjne, świetne przykłady z branży B2C i B2B oraz przydatne zadania indywidualne. To wiedza, która otwiera nowe perspektywy dla Twojej marki i dla marki Twojego klienta.

Co powiedzieli uczestnicy pierwszej edycji?  “Używam internet od zawsze, ale nie przypuszczałem, że aż tak nie znam jego możliwości.” “Zrozumiałem co jeszcze mogę.” “Teraz wejdę w nowe kanały.” “Ileż popełniałem prostych błędów.” “O, to tak się to robi?” “Nikt mnie tego dotąd nie uczył.” “Moja firma nabierze rozpędu.”

Dla kogo?  
dla osób poszukujących narzędzi marketingowych niskobudżetowych i internetowych 
dla osób prowadzących lub planujących uruchomić własny small business 
dla pracowników działów marketingu w firmach, także reklamowych 
dla pracowników działów promocji w instytucjach

Prowadzi: Tomasz Nalewajk – Strategic Planning Director dla agencji interaktywnej KISS digital na co dzień pracujący 
w Warszawie. Psycholog i coach z ponad 10 letnim stażem w branży reklamowej w Polsce i za granicą, doradca dla start-upów. Współpracował m. in. z PAYBACK, GOG.com (spółka CD Projekt), Real, BP, Empik

Program:
  • Silna marka (także własna) i jej pozycjonowanie jako podstawowy sposób na wyróżnienie się na rynku. Jak znaleźć własną niszę i budować w niej silny wizerunek.
  • Kim jest konsument ery cyfrowej. Jak przetwarza informacje i co to znaczy dla marketera.
  • Specyfika nowych mediów. Wielowątkowość, wielowymiarowość oraz współtworzenie. Jak kształtować swój komunikat 
    w tej rzeczywistości.
  • Co to jest lejek sprzedażowy i jak sprawdzać efektywność swoich działań reklamowych i promocyjnych.
  • Jak pozyskiwać klientów bez dużych nakładów finansowych na reklamę.
  • Jak tworzyć interesujące treści i zdobywać nimi zaufanie klientów.
  • Co to są leady i jak się je „wygrzewa”, czyli o przeprowadzaniu klienta przez ścieżkę decyzyjną.
  • Jak zwiększać zaangażowanie i lojalność klientów. Jak najlepiej budować relacje z twoimi dobrymi i najlepszymi klientami. Jak mówić o swojej marce, aby ludzie chcieli tego słuchać.
  • Nowe sposoby zarządzania i prowadzenia projektów: zwinne struktury, organizacje turkusowe, SCRUM.
Dlaczego właśnie to?  Jeszcze przed chwilą w marketingu było sympatycznie. – Ale się zmieniło! Internet się zestarzał. Banery już nie skutkują jak dawniej. Prasa, TV, radio są za drogie dla małych firm i start-upów. Pojawili się konsumenci z pokolenia Z. 
– Jak się odnaleźć w nowej rzeczywistości? Jak być skutecznym? – Szkolenie ma w tym mocno pomóc, pokazać jak wykorzystać nowe media, uniknąć pułapek i nie zmarnować pieniędzy.

Koszt orientacyjny: 350 zł brutto

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Rezerwacja miejsc

*
 Pola zaznaczone są wymagane




 Zapisz się do newsletter'a: • Publishing School

Polecamy kurs

07|05|2018 Kurs: Grafika 3D na Cinema 4D – bezstresowy start

10-godz. kurs początkowy "Grafika 3D na Cinema 4D – bezstresowy start" Termin: 7 maja 2018 r. (poniedziałek) godz. 17.15–20.50 9 m..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

08|05|2018 Warsztaty: Zarządzanie barwą w fotografii, DTP i druku

12-godz. warsztaty "Zarządzanie barwą w fotografii, DTP i druku" Termin: 8, 9, 10 maja 2018 (wtorek, środa, czwartek) godz. 17.15 do 20.40 Miejsce: "..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

19|05|2018 Kurs: Illustrator od podstaw

14-godz. kurs "Illustrator od podstaw" Termin: 19 i 20 maja 2018 (sobota i niedziela) godz. 9.00-15.00 Miejsce: "Publishing School” w Krakowie, ..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

19|05|2018 Warsztaty: User experience (UX)

14-godz. warsztaty User experience (UX) heurystyki – design thinking – persona – architektura informacji – sztuka perswazji Dla..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

22|05|2018 Warsztaty: Współpraca grafika DTP z drukarnią

12-godz. warsztaty "Współpraca grafika DTP z drukarnią" Wiedza, której na pewno nie znajdziesz w internecie. Ćwiczenia z wykorzystaniem programów graficznych. Skute..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

01|06|2018 Kurs: Tworzenie animacji After Effects

17-godz. kurs Tworzenie animacji w After Effects Rozpoczynamy przygodę z profesjonalną animacją – połączymy wideo z grafiką, tekstem i fotografią dodamy efekty specja..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

02|06|2018 Warsztaty: Marketing internetowy

7-godz. warsztaty Marketing internetowy Skoordynowana, niskobudżetowa promocja Twojego startup-u, małej firmy, projektu Termin: 2 czerwca 2018 r. (sobot..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

30|06|2018 Kurs: WordPress

14-godz. kurs Word Press Tworzenie stron www krok po kroku – od podstaw do efektu Pracując z nauczycielem efekt zobaczysz szybko Termin: 30 cz..... Szczegóły
Poinformuj znajomych