Publishing School w Krakowie

Kurs: Digital marketing a marka

Kurs: Digital marketing a marka
Digital marketing a marka
Jak skutecznie promować biznes w nowych czasach internetowych – edycja II (z promocją)
14 godz.

Już po raz drugi... uczestnicy szkolenia otrzymają mega praktyczną wiedzę o tym, jak promować markę, także własną, 
w wielowątkowym świecie marketingu cyfrowego. – Zafascynują Cię pigułki informacyjne, świetne przykłady z branży B2C i B2B oraz przydatne zadania indywidualne. To wiedza, która otwiera nowe perspektywy dla Twojej marki i dla marki Twojego klienta.

Co powiedzieli uczestnicy pierwszej edycji?  “Używam internet od zawsze, ale nie przypuszczałem, że aż tak nie znam jego możliwości.” “Zrozumiałem co jeszcze mogę.” “Teraz wejdę w nowe kanały.” “Ileż popełniałem prostych błędów.” “O, to tak się to robi?” “Nikt mnie tego dotąd nie uczył.” “Moja firma nabierze rozpędu.”

Dla kogo?  
dla osób poszukujących narzędzi marketingowych niskobudżetowych i internetowych 
dla osób prowadzących lub planujących uruchomić własny small business 
dla pracowników działów marketingu w firmach, także reklamowych 
dla pracowników działów promocji w instytucjach

Prowadzi: Tomasz Nalewajk – Strategic Planning Director dla agencji interaktywnej KISS digital na co dzień pracujący 
w Warszawie. Psycholog i coach z ponad 10 letnim stażem w branży reklamowej w Polsce i za granicą, doradca dla start-upów. Współpracował m. in. z PAYBACK, GOG.com (spółka CD Projekt), Real, BP, Empik

Program:
  • Silna marka (także własna) i jej pozycjonowanie jako podstawowy sposób na wyróżnienie się na rynku. Jak znaleźć własną niszę i budować w niej silny wizerunek.
  • Kim jest konsument ery cyfrowej. Jak przetwarza informacje i co to znaczy dla marketera.
  • Specyfika nowych mediów. Wielowątkowość, wielowymiarowość oraz współtworzenie. Jak kształtować swój komunikat 
    w tej rzeczywistości.
  • Co to jest lejek sprzedażowy i jak sprawdzać efektywność swoich działań reklamowych i promocyjnych.
  • Jak pozyskiwać klientów bez dużych nakładów finansowych na reklamę.
  • Jak tworzyć interesujące treści i zdobywać nimi zaufanie klientów.
  • Co to są leady i jak się je „wygrzewa”, czyli o przeprowadzaniu klienta przez ścieżkę decyzyjną.
  • Jak zwiększać zaangażowanie i lojalność klientów. Jak najlepiej budować relacje z twoimi dobrymi i najlepszymi klientami. Jak mówić o swojej marce, aby ludzie chcieli tego słuchać.
  • Nowe sposoby zarządzania i prowadzenia projektów: zwinne struktury, organizacje turkusowe, SCRUM.
Dlaczego właśnie to?  Jeszcze przed chwilą w marketingu było sympatycznie. – Ale się zmieniło! Internet się zestarzał. Banery już nie skutkują jak dawniej. Prasa, TV, radio są za drogie dla małych firm i start-upów. Pojawili się konsumenci z pokolenia Z. 
– Jak się odnaleźć w nowej rzeczywistości? Jak być skutecznym? – Szkolenie ma w tym mocno pomóc, pokazać jak wykorzystać nowe media, uniknąć pułapek i nie zmarnować pieniędzy.

Koszt orientacyjny: 350 zł brutto

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26


Rezerwacja miejsc

*
 Pola zaznaczone są wymagane




 Zapisz się do newsletter'a: • Publishing School

Polecamy kurs

21|08|2018 Warsztaty: Współpraca grafika DTP z drukarnią

12-godz. warsztaty "Współpraca grafika DTP z drukarnią" Wiedza, której na pewno nie znajdziesz w internecie. Ćwiczenia z wykorzystaniem programów graficznyc..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

08|09|2018 Kurs: Photoshop od podstaw

13 godz. kurs "Photoshop od podstaw" Termin: 8 września (sobota) godz. 9.00 – 15.00 oraz 9 września 2018 r. (niedziela) godz. 9.30 do 14.30 ..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

08|09|2018 Warsztaty: Materiały poligraficzne bez tajemnic

12 godz. warsztaty "Materiały poligraficzne bez tajemnic" Co grafik DTP powinien koniecznie wiedzieć? Zobacz, zrozum co mówi drukarz, dotknij, rozpoznaj, zaplanuj do ..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

15|09|2018 Kurs: Korekta barwna zdjęć do druku

13 godz. kurs specjalistyczny "Korekta barwna zdjęć do druku" Twój klient żąda jakości, dostarczył fatalny materiał foto. – Co zrobić? Dl..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

15|09|2018 Warsztaty: Copywriting, czyli jak się reklamować przy pomocy słowa

12 godz. warsztaty "Copywriting, czyli jak się reklamować przy pomocy słowa" Termin: 15 września (sobota) oraz 16 września 2018 r. (niedziela) godz. 9.30 ..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

28|09|2018 Kurs: Tworzenie animacji w After Effects

18-godz. kurs Tworzenie animacji w After Effects Rozpoczynamy przygodę z profesjonalną animacją – połączymy wideo z grafiką, tekstem i fotografią dodamy efekty specja..... Szczegóły
Poinformuj znajomych