Kurs: Cudów nie ma, ale jest marketing!
Kurs: Cudów nie ma, ale jest marketing! |
10-godz. warsztaty "Cudów nie ma, ale jest marketing!" Jeśli myślisz, że marketing polega na kolportowaniu ulotek, to na rynku nie masz szans. Ale możesz to zmienić. – Zbuduj własny profesjonalny plan marketingowy. Dla kogo? dla właścicieli małych firm DTP, wydawniczych, poligraficznych i reklamowych startujących lub istniejących, ale notujących spadek sprzedaży, dla freelancerów poszukujących klientów, dla osób zmieniających pracę lub aplikujących pierwszy raz, dla słuchaczy i absolwentów "Publishing School" Prowadzi: mgr Krystyna Nowak-Wawszczak – wykładowca szkoły, autorka podręczników poligraficznych i do marketingu, specjalizuje się w prowadzeniu działań marketingowych małych firm oraz w copywritingu
Program ćwiczeń: 2. Sprzeczne cele sprzedającego i kupującego, czyli jak mnie dosięga niewidzialna ręka rynku 3. Identyfikacja potrzeb mojego klienta bo... klient ma zawsze rację (drabina Masłowa) 4. Strategia marketingowa firmy i osoby. Co mam robić i w jakiej kolejności? 5. Koncepcje marketingowe, czyli jak osiągnąć zysk? Bez niego firma (osoba) nie przetrwa 6. Towar czy usługa? Zaczarowane słowo produkt. Czy moja praca jest towarem? 7. Jak dobrze sprzedać swój produkt (pracę)? A jak ustalić jego cenę? 8. Kto kupi? – czyli budowa i charakterystyka opłacalnych dla mnie grup docelowych 9. Moje szanse na rynku – analiza 4 x P dla produktów i pracy 10. “Gwiazdy”, “Trudne dzieci”, “Dojne krowy” i “Psy” w moim portfelu 11. Konstrukcja planu marketingowego dla własnej firmy, freelansu, projektu Koszt orientacyjnyy: 290 zł brutto Certyfikat: oznaczony hologramem “Publishing School“ Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26 |
Polecamy kurs
09|03|2021
Warsztaty copywritingu (online lub stacjonarnie)
Twój pomysł na pracę to copywriting. – Musisz mieć portfolio. – Zbudujemy je!
15 godz. warsztaty copywritingu z możliwością uczestnictwa online lub stacjonar..... Szczegóły
Poinformuj znajomych
13|04|2021
Warsztaty: Profesjonalna redakcja i korekta (online lub stacjonarnie)
15 godz. warsztaty "Profesjonalna redakcja i korekta"
Co redaktor reklam, katalogów oraz książek koniecznie powinien wiedzieć?
online lub stacjonarnie
..... Szczegóły
Poinformuj znajomych