Publishing School w Krakowie

Warsztaty: Copywriting, czyli jak się reklamować przy pomocy słowa

Warsztaty: Copywriting, czyli jak się reklamować przy pomocy słowa
13 godz. dydaktycznych

Cele:
– Nabycie przez uczestników umiejętności skutecznego informacyjnie i reklamowo posługiwania się słowem w dostępnych im 
   mediach
– Wygenerowanie przez każdego z uczestników pakietu przydatnych dla siebie komunikatów copywritingowych

Prowadzi: mgr Krystyna N-Wawszczak – wykładowca i dyrektor szkoły, specjalizuje się w redakcji oraz copywritingu publikacji kierowanych do druku i do internetu

Program ćwiczeń:
1. Skąd się to wzięło? Copywriting jako informacja, kreacja słowna i perswazja.
2. Magia słowa żywego i pisanego. A jakie są twoje doświadczenia?
3. Jak wykorzystać cztery złote zasady komunikatu copywritingowego?
4. Jak pisać w mediach o sobie? Jak wykorzystać moc tekstu i poszczególnych jego elementów? ćw. komunikat “O mnie” 
    do umieszczenia w CV lub portfolio, na wizytówce firmowej, na www.
5. Jak zbudować komunikat prywatny, a jak służbowy, czyli style i zabarwienie emocjonalne komunikatów ćw. przedstawiamy 
    pracodawcy i klientowi pomysł lub produkt.
6. Copywriting tekstów do druku a webwriting. Podobieństwa i różnice. W czym będę dobry?
7. Zasady generowania haseł reklamowych – ćw. tworzenie promujących mnie, mój bizies lub moje idee haseł.
8. Jak pisać skuteczne maile? Jak odpowiadać na maile zawierające krytykę lub reklamację? – ćw. taktyka komunikatu.
9. Budujemy treść ulotki reklamowej adekwatną do wizualizacji – ćw. tworzymy tekst ulotki i wykonujemy jej korektę 
    przy pomocy profesjonalnych znaków korektorskich.
10. Komponowanie oferty firmowej dla małej firmy lub freelencera. Struktura pakietu ofertowego, co i komu się opłaca? 
    Kwantowanie treści, informacje w tabelach – ćw. budowanie własnej oferty.
11. Czy warto pisać blog firmowy? – ćw. styl komunikatu na blogu, długość tekstu, ilustrowanie tekstu, częstotliwość wpisów.

Koszt orientacyjny: 390 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26


Rezerwacja miejsc

*
 Pola zaznaczone są wymagane




 Zapisz się do newsletter'a: • Publishing School

Polecamy kurs

22|02|2020 Kurs: InDesign w zaawansowanych zastosowaniach

13 godz. kurs "InDesign w zaawansowanych zastosowaniach" Termin: 22 lutego (sob.) + 23 lutego (niedz.) godz. 9.15 do 14.45 M..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

20|03|2020 Kurs: Projektowanie identyfikacji wizualnej – kreacja i funkcjonalność

16-godz. kurs "Projektowanie identyfikacji wizualnej – kreacja i funkcjonalność" Termin: 20 marca 2020 r. (pt.) godz. 17.30 – 20.00 + 21 i 22 marca 202..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

20|03|2020 Kurs: Tworzenie animacji w After Effects

17-godz. kurs Tworzenie animacji w After Effects Rozpoczynamy przygodę z profesjonalną animacją – połączymy wideo z grafiką, tekstem i fotografią dodamy efekty specjalne..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

21|04|2020 Warsztaty: Copywriting, czyli jak się reklamować przy pomocy słowa

12-godz. warsztaty "Copywriting, czyli jak się reklamować przy pomocy słowa" Termin: 21 (wtorek) + 22 (środa) + 23 (czwartek) kwietnia 2020 r. godz. 17.10 – ..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

15|05|2020 Kurs: Opakowania – projektowanie i przygotowanie do druku

16-godz. kurs "Opakowania – projektowanie i przygotowanie do druku. Jak zacząć i jak skończyć" Termin: 15 maja (pt.) godz. 17.40-20.15 + 16 maja (sob.) g..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

15|05|2020 Kurs: Tworzenie filmów w Final Cut Pro X

17-godz. kurs z promocją "Tworzenie filmów w Final Cut Pro X" Poziom podstawowy – to coś dla Ciebie! Termin: 15 maja (pt.) godz. 18.00&ndash..... Szczegóły
Poinformuj znajomych