Publishing School w Krakowie

Kursy animacji



16 godz. kurs dla początkujących "Pierwsze kroki w animacji"
pomysł  – scenariusz – storyboard – animatic – wykorzystanie Photoshopa, Illustratora i After Effects – animacja

Termin najbliższej edycji: zapytaj nas

Prowadzi: lic. Jacek Zwolski – artysta grafik, specjalista animacji i grafiki DTP

Program:
1. Jak będziemy pracować?
    a) koncepcja clipu animowanego, arkusze papieru, materiały piśmienne
    b) komputer Mac z Photoshop, Illustrator i After Effects, tablet graficzny
2. Etapy powstawania filmu animowanego
3. Co zawiera scenariusz a co scenopis?
4. Co to są: storyboard, arkusz postaci, animatik, animacja finalna?
5. Generowanie własnego pomysłu na fabułę na podstawie otrzymanego scenariusza – praca koncepcyjna
6. Wykonanie (na podstawie scenariusza) storyboardu połączonego ze scenopisem
7. Wykonanie arkusza postaci w Photoshop lub Illustrator z użyciem tabletu graficznego
8. Tworzenie kompletu materiałów graficznych do animacji. Możliwość uzyskania ich w Photoshop, lIlustrator z użyciem tabletu
    graficznego lub dobrania z gotowych zasobów fotograficznych
9. Wykonanie animatiku w After Effects
10. Praca nad animacją poszczególnych scen
11. Dodawanie dźwięków do animacji
12. Generowanie pliku finalnego i prezentacja ukończonej animacji

Koszt orientacyjny: 550 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26




18-godz. kurs Tworzenie animacji w After Effects
Rozpoczynamy przygodę z profesjonalną animacją – połączymy wideo z grafiką, tekstem i fotografią dodamy efekty specjalne – zmontujemy – powstaną clipy filmowe i tv do prezentacji i reklamy.  

Termin najbliższej edycji: zapytaj nas


Prowadzi: inż. Anastasiia Plytka – grafik 2D i 3D, pracuje intensywnie jako grafik freelancer, specjalizuje się w After Effects, absolwentka a obecnie wykładowca “Publishing School”

Program: 

  • Wprowadzenie do programu After Effects: interface, podstawowe funkcje
  • Tworzenie pierwszego projektu
  • Rodzaje warstw i ich atrybuty
  • Animacja tekstu
  • Techniki animacji, rodzaje i możliwości
  • Podstawowe efekty
  • Efekty o wyższym stopniu zaawansowania 
  • Reklama np. aplikacji mobilnej
  • Edycja i montaż filmu – ćwiczenie na bazie dostępnego materiału
  • Zapisywanie własnych ustawień
  • Zapisywanie projektu 
  • Zapisywanie plików źródłowych
  • Rendering
  • Prezentacja plików finalnych

Koszt orientacyjny: 670 zł brutto (zróżnicowane promocja w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26


Czy wiesz, że:

“Określenie www pochodzi od angielskich słów World Wide Web i oznacza sieć obejmującą cały świat. Nazwy po raz pierwszy użył w roku 1990 brytyjski inżynier Tim Berners-Lee w ramach projektu systemu hipertekstowego obsługiwanego przy pomocy przeglądarki internetowej. System hipertekstowy umożliwiał dostęp do różnych informacji przy pomocy sieci tak zwanych hiperłączy. Hipertekst z internetem skojarzono dużo, dużo później ale nazwa www pozostała.”
www, Andrzej Firlet – wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

21 lat istnienia szkoły
średnio 250 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
1450 fanów na facebook'u
924 absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
ponad 1050 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Grafika reklamowa

Pojedyncza reklama to przeszłość, prawie każdy potrafi ją zrobić. Teraźniejszość należy do kampanii reklamowych. A przyszłość? – Odkryj z nami swoją kreatywność!