Publishing School w Krakowie

Kursy animacji



14-godz. kurs "Pierwsze kroki w animacji"

Termin najbliższej edycji: zapytaj nas

Prowadzi: dr Magdalena Szplit-Królikowska – artysta grafik, specjalizuje się w grafice animowanej 2D oraz w grafice warsztatowej

Program:
1. Pomysł na własny, oryginalny animowany clip reklamowy, informacyjny lub artystyczny
2. Scenariusz clipu
3. Stworzenie storyboardu na podstawie scenariusza
4. Arkusz postaci
5. Kreowanie postaci przez ruch, fazy ruchu, wrażenie życia postaci
6. Rysowanie faz ruchu w Photoshop przy użyciu tabletu graficznego
7. Montaż materiałów graficznych
8. Stworzenie animatiku w After Effects (sprawdzian timingu i montażu zawartego w storyboardzie)
9. Praca nad zaakceptowaną wersją clipu
10. Korekty clipu 
11. Mini prezentacja ukończonej animacji

Koszt orientacyjny: 400 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26




17-godz. kurs Tworzenie animacji w After Effects
Rozpoczynamy przygodę z profesjonalną animacją – połączymy wideo z grafiką, tekstem i fotografią dodamy efekty specjalne – zmontujemy – powstaną clipy filmowe i tv do prezentacji i reklamy.  

Termin najbliższej edycji:  20-22 lipca 2018 r. Sprawdź szczegóły

Prowadzi: inż. Anastasiia Plytka – grafik 2D i 3D, pracuje intensywnie jako grafik freelancer, specjalizuje się w After Effects, absolwentka a obecnie wykładowca “Publishing School”

Program: 

  • Wprowadzenie do programu After Effects: interface, podstawowe funkcje
  • Tworzenie pierwszego projektu
  • Rodzaje warstw i ich atrybuty
  • Techniki animacji
  • Podstawowe efekty
  • Animacja tekstu
  • Reklama aplikacji mobilnej
  • Kluczowanie koloru – ćwiczenie z greenscreenem na bazie dostępnego materiału
  • Edycja i montaż filmu oraz praca z audio – ćwiczenie na bazie dostępnego materiału
  • Zapisywanie własnych ustawień
  • Zapisywanie projektu i plików źródłowych
  • Rendering
  • Prezentacja plików finalnych

Koszt orientacyjny: 590 zł brutto (zróżnicowane promocja w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26


Czy wiesz, że:

“Barwa to nie to samo, co kolor. – W DTP i drukowaniu rozróżnienie tych pojęć ma podstawowe, decydujące o jakości grafiki znaczenie. Barwa jest naszym wrażeniem wzrokowym, na dodatek subiektywnym. Powstaje w mózgu podczas analizy docierającego do niego z oka swiatła. Barwa ma trzy atrybury: kolor, nasycenie, jasność. Kolor jest więc jedynie jedną z cech barwy. Istnieją więc barwy kolorowe i niekolorowe. Każdy człowiek ma własne widzenie barwy. Dlatego w DTP barwy ułożone w modele, definiuje się matematycznie, a na drukach sprawdza nie "na oko", lecz przy pomocy densytometrów, kolorymetrów lub spektofotometrów.”
Kolor, czy barwa?, Mirosław Klotzer - wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

20 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1230 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
880 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Front-end development

Logiczne myślenie, średni angielski, trochę matematyki. To start do nauki budowania aplikacji internetowych. HTML, CSS, Framework, JavaScript. – Zawód na topie!