Publishing School w Krakowie

Kursy WordPress



13-godz. kurs "Tworzenie portfolio w WordPress"
Skutecznego portfolio potrzebuje każdy. Zbudujemy je na przykładzie strony www dla fotografa. – I trudne stanie się dla Ciebie łatwe!

Termin najbliższej edycji:  8 lutego (sobota) + 9 lutego (niedziela) 2020 r. godz. 9.30 – 15.00 szczegóły

Cel kursu:  
1. Stworzenie portfolio za pomocą WordPress 
2. Odkrycie własnych możliwości web kreacji 
3. Zaprezentowanie prac, zwłaszcza artystycznych w atrakcyjny sposób

Dla kogo?  
1. Dla grafików, fotografów, copywriterów i artystów stojących przed koniecznością zbudowania własnego, skutecznego portfolio 
2. Dla wszystkich, którzy pragną skorzystać z szerokich możliwości prezentacyjnych jakie stwarza WordPress

Efektywność nauki: Rozpoczynając z profesjonalistą efekt zobaczysz błyskawicznie

Prowadzi: mgr inż. Magdalena Wilczak – grafik www, wykładowca WordPress w Publishing School

Program: 

1. Hosting i domena – od czego zacząć budowanie własnej strony www
2. Instalacja WordPressa
3. Główne funkcje kokpitu
4. Gutenberg kontra Elementor – najciekawsze rozwiązania
5. Elementy animacji na stronie
6. Galeria z możliwością filtrowania kategorii
7. Wtyczka umożliwiająca prezentacje zdjęć „przed i po“ retuszu
8. Prezentacja prac za pomocą Flipbooka
9. Kontakt – formularz kontaktowy, mapa Google, podlinkowanie do social mediów
10. Analiza i prezentacja walorów zbudowanej strony www

Koszt orientacyjny: 450 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26




14-godz. kurs Word Press 
Tworzenie stron www krok po kroku – od podstaw do efektu
Pracując z nauczycielem efekt zobaczysz szybko

Termin najbliższej edycji:  zapytaj nas

Prowadzi: mgr inż. Magdalena Wilczak – grafik www, wykładowca WordPress w Publishing School

Program: 

1. Pobieranie i instalacja WordPress. Podstawowe funkcje „Kokpitu“
2. Motywy – instalacja, modyfikacja
3. Ustawienia personalizacji oraz tożsamości witryny
4. Strony kontra wpisy – podstawowe różnice
5. Tworzenie tagów i kategorii – w jakim celu?
6. Widgety – dodawanie, usuwanie, zmiana położenia
7. Dodawanie mediów – to co należy wiedzieć o grafice na stronie www
8. Przydatne wtyczki
9. Galeria zdjęć
10. Formularz kontaktowy
11. Tabela
12. Łączenie z portalami społecznościowymi
13. Mapa Google
14. Prezentacja zbudowanej stron

Koszt orientacyjny: 440 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26




13-godz. kurs "Kreacja One Page w WordPress"
Nowość bo... dzięki Elementor i Page Builder osiągniesz pełną swobodę designu strony www

Termin najbliższej edycji: zapytaj nas

Cele kursu: 
1.  Zapoznanie się z najnowszymi propozycjami web designu w ramach WordPress 
2. Odkrycie własnych możliwości web kreacji 
3. Zbudowanie www typu One Page dwoma narzędziami: Elementor i Page Builder

Dla kogo?
1. Dla posługujących się już tradycyjnymi narzędziami WordPress, ale nieco zabieganych 
2. Dla kreatywnych, którzy w WordPress zrobili dopiero pierwsze kroki 

Efektywność nauki: Rozpoczynając z profesjonalistą efekt zobaczysz błyskawicznie

Prowadzi: mgr inż. Magdalena Wilczak – grafik www, wykładowca WordPress w Publishing School

Program: 
1. Best way to design – praca w Elementor
2. No limits of design – praca w Page Builder
3. Kotwice jako element standardowego menu
4. Elementy animacji
5. Slidery i tla nadające stronie www pazur
6. Interaktywna mapa Polski, Progress Bar, Galeria/Karuzela
7. Aktualności
8. Social media
9. Formularz kontaktowy
10. Analiza i prezentacja walorów zbudowanej strony

Koszt orientacyjny: 460 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26


Czy wiesz, że:

“Gwiazdy, trudne dzieci, dojne krowy, psy, to nie komplementy ani słowa obraźliwe. – To elementy poważnego marketingu każdej, szczególnie małej firmy. Aby mogła przetrwać musi ustalić: co wytwarzać, w co inwestować, co się opłaca. Jednym słowem musi stworzyć tzw. portfel własnych produktów. Każdy z czterech typów produktów jest inny i bardzo ważny. Na przykład dojne krowy to takie produkty, które systematycznie dostarczją firmie dość pewne zyski. Są życiodajne jak dojone codziennie mleko. Z nich można finasować gwazdy i trudne dzieci. Ale jak je pozyskać, ile ich ma być? A gdy już są, to co z psami? Ile ma być gwiazd, a ile trudnych dzieci? – No cóż, marketing w small businessie to wielka i przydatna wiedza. Uczymy jej w Publishing School.”
Zawartość portfela, K.N-Wawszczak - wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

22 lata istnienia szkoły
ok. 200 godz. komp. na każdym kierunku
1550 obserwujących na facebook'u
956 absolwentów kierunków rocznych
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1080 absolwentów kursów specjalistycznych

Zobacz kierunek

Web design

Jeśli czegoś nie ma w internecie, nie istnieje. Podstawą internetowego życia jest mobilna, dobrze wypozycjonowana www. Web grafika, WordPress, HTML, CSS, UX. – Startuj!