Publishing School w Krakowie

Kurs Projektowanie identyfikacji wizualnej



16-godz. kurs "Projektowanie identyfikacji wizualnej – kreacja i funkcjonalność"

Termin najbliższej edycji: 20 marca 2020 r. (pt.) godz. 17.30 – 20.00 + 21 i 22 marca 2020 r. (sob.+ niedz.) godz. 9.15 – 15.00  sprawdź szczegóły

Wymagania wstępne: podstawowa znajomość Photoshop i Illustrator

Prowadzi: lic. Jacek Zwolski – artysta grafik, specjalista wizualizacji statycznej, grafiki DTP i animacji

Program:
1. Jak będziemy pracować?
    a) koncepcja identyfikacji wizualnej dla własnej osoby lub firmy (logo, wizytówka, baner, social media),
arkusze papieru, materiały piśmienne
    b) komputer Mac z Photoshop i Illustrator
2. Udowodnimy Ci, że potrafisz zaprojektować własną identyfikację wizualną
3. O co chodzi w projektowaniu graficznym? – Czyli żywioł kontra zasady kompozycji
4. Dobre i złe projekty – co widzi klient?
5. Co to jest moodboard i do czego służy?
6. Logo i logotyp – co muszę wiedzieć, aby zaprojektować?
7. Tworzymy moodboard dla własnej kompleksowej identyfikacji wizualnej
8. Budujemy projekt logo na podstawie moodboardu (praca w oparciu o siatkę) – Illustrator
9. Tworzymy projekt wizytówek (praca oparta o siatkę) – Illustrator
10. Tworzymy projekt baneru do social mediów (Facebook, Instagram) – Illustrator
11. Generujemy poprawne pliki do druku oraz do zastosowań internetowych
12. MOCKUP – jak efektownie zaprezentować swoje projekty? – Photoshop

Koszt orientacyjny: 550 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Czy wiesz, że:

“Najstarsze reklamy pochodzą z czasów starożytnych. Powszechne były piktogramy na ścianach budynków publicznych i warsztatów rzemieślniczych, a szyldy na karczmach i zajazdach. Skutecznie zachęcały do wejścia. Do dziś na własne oczy możemy to zobaczć w Pompejach. Antyczni handlowcy przekrzykując tłum, zachęcali do kupna. Kwieciście zachwalali ceny oraz zalety towarów.
Na skorupkach rozbitych naczyń, na zawieszanych na placach tabliczkach z gliny podawano informacje o wydarzeniach kulturalnych i sportowych w mieście. – W naszym świecie reklama jest też pisemna i słowna, ale jakżesz bardziej wyrafinowana!”
Reklama już w starożytności, .

Publishing School w liczbach

21 lat istnienia szkoły
średnio 250 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
1450 fanów na facebook'u
924 absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
ponad 1050 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Grafika reklamowa

Pojedyncza reklama to przeszłość, prawie każdy potrafi ją zrobić. Teraźniejszość należy do kampanii reklamowych. A przyszłość? – Odkryj z nami swoją kreatywność!