Publishing School w Krakowie

Kurs grafiki 3D



18 godz. kurs dla początkujących "Budowanie postaci 3D w Mudbox"

Mudbox to niezwykle przyjazne narzędzie. Pozwala wyrzeźbić trójwymiarowe postacie ludzkie
i użyć ich w grach komputerowych, czołówkach filmowych oraz animacjach reklamowych.

Termin najbliższej edycji:  28 stycznia (czw.) godz. 17.30–20.00 + 29 stycznia (pt.) godz. 17.30–20.00
                                                 + 30 stycznia (sob.) godz. 9.00–14.00 + 31 stycznia (niedz.) 2021 r. godz. 9.00–14.00 szczegóły

Dla kogo? Dla osób, które interesują się grami komputerowymi, filmem i reklamą wizualną

Prowadzi: lic. Anastasiya Lipko – grafik 3D, wykładowca “Publishing School”, w warszawskiej firmie produkującej
                  gry komputerowe odpowiada za projektowanie 3D i modelowanie w Mudbox

Program:
• Możliwości i interface Mudbox, przykłady rzeźby cyfrowej
• Rzeźbienie w chmurze punktów
• Jak działają podstawowe funkcje
• Narzędzia do rzeźbienia i ich wykorzystanie
• Tworzenie i modyfikacja przykładowych brył
• Rzeźbienie prostych elementów statycznych
• Projektowanie postaci do gier i animacji – od konceptu do eksportu i silnika
• Anatomia głowy ludzkiej, ćwiczenia w rzeźbieniu
• Podstawy retopologii oraz UV-­map z użyciem w ćwiczeniach programu
Maya 3D
• Anatomia ciała, ćwiczenia w rzeźbieniu postaci ludzkiej
• Rzeźbienie nieskomplikowanych ubrań
• Teksturowanie w Mudbox
• Animacja obrotowa obiektów
• Renderowanie
• Generowanie plików finalnych
 
Koszt orientacyjny: 720 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26



15-godz. kurs początkowy "Grafika 3D na Cinema 4D – bezstresowy start"

Termin najbliższej edycji:  zapytaj nas

Prowadzi: dr inż. arch. Jakub Bil – wykładowca „Publishing School” specjalizujący się w grafice 3D na Cinema 4D

Dla kogo? 
Grafika 3D jest obecnie standardem, a Cinema 4D wyróżnia się wyjątkowo intuicyjnym interface. 
Już po kilku godzinach nauki z profesjonalistą skutecznie wejdziesz w trójwymiarową wirtualną przestrzeń.

Kto powinien się w niej znaleźć? – Graficy 2D rozszerzający swoje możliwości o wizualizacje 3D i animacje, architekci, 
web designerzy, fotograficy, realizatorzy prezentacji i spotów reklamowych, osoby aplikujące do pracy w agencjach reklamowych.

Program:
  1.  Interface programu Cinema 4D
  2.  Moduł modeling i narzędzia modelujące
  3.  Budowanie i modelowanie obiektów o umiarkowanym stopniu trudności typu: 
     robot, mebel, owoc, lustro, zabawka, lampa, kwiat, biżuteria
  4.  Moduł animacje i narzędzia animacji
  5.  Rendering i Advanced Render
  6.  Rendering animacji oraz obrazów statycznych
  7.  Modelowanie parametryczne, modelowanie Nurbs
  8.  Modelowanie obiektów organicznych
  9.  Tworzenie sceny do obrazów statycznych oraz animacji do wcześniej wymodelowanych przez siebie obiektów
  10.  Oświetlanie sceny, techniki oświetlania
  11.  Tekstury i shadery
  12.  Kamera w obrazach statycznych i animacji

Koszt orientacyjny: 500 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Czy wiesz, że:

“Barwa to nie to samo, co kolor. – W DTP i drukowaniu rozróżnienie tych pojęć ma podstawowe, decydujące o jakości grafiki znaczenie. Barwa jest naszym wrażeniem wzrokowym, na dodatek subiektywnym. Powstaje w mózgu podczas analizy docierającego do niego z oka swiatła. Barwa ma trzy atrybury: kolor, nasycenie, jasność. Kolor jest więc jedynie jedną z cech barwy. Istnieją więc barwy kolorowe i niekolorowe. Każdy człowiek ma własne widzenie barwy. Dlatego w DTP barwy ułożone w modele, definiuje się matematycznie, a na drukach sprawdza nie "na oko", lecz przy pomocy densytometrów, kolorymetrów lub spektofotometrów.”
Kolor, czy barwa?, Mirosław Klotzer - wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

22 lata istnienia szkoły
ok. 200 godz. komp. na każdym kierunku
1580 obserwujących na facebook'u
1200 absolwentów kierunków rocznych
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1080 absolwentów kursów specjalistycznych

Zobacz kierunek

Web design

Jeśli czegoś nie ma w internecie, nie istnieje. Podstawą internetowego życia jest mobilna, dobrze wypozycjonowana www. Web grafika, WordPress, HTML, CSS, UX. – Startuj!