Publishing School w Krakowie

Kurs grafiki 3D



10-godz. kurs początkowy "Grafika 3D na Cinema 4D – bezstresowy start"

Termin najbliższej edycji:  zapytaj nas

Prowadzi: dr inż. arch. Jakub Bil – wykładowca „Publishing School” specjalizujący się w grafice 3D na Cinema 4D

Dla kogo? 
Grafika 3D jest obecnie standardem, a Cinema 4D wyróżnia się wyjątkowo intuicyjnym interface. 
Już po kilku godzinach nauki z profesjonalistą skutecznie wejdziesz w trójwymiarową wirtualną przestrzeń.

Kto powinien się w niej znaleźć? – Graficy 2D rozszerzający swoje możliwości o wizualizacje 3D i animacje, architekci, 
web designerzy, fotograficy, realizatorzy prezentacji i spotów reklamowych, osoby aplikujące do pracy w agencjach reklamowych.

Program:
  1.  Interface programu Cinema 4D
  2.  Moduł modeling i narzędzia modelujące
  3.  Budowanie i modelowanie obiektów o umiarkowanym stopniu trudności typu: 
     robot, mebel, owoc, lustro, zabawka, lampa, kwiat, biżuteria
  4.  Moduł animacje i narzędzia animacji
  5.  Rendering i Advanced Render
  6.  Rendering animacji oraz obrazów statycznych
  7.  Modelowanie parametryczne, modelowanie Nurbs
  8.  Modelowanie obiektów organicznych
  9.  Tworzenie sceny do obrazów statycznych oraz animacji do wcześniej wymodelowanych przez siebie obiektów
  10.  Oświetlanie sceny, techniki oświetlania
  11.  Tekstury i shadery
  12.  Kamera w obrazach statycznych i animacji

Koszt orientacyjny: 360 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Czy wiesz, że:

“Jednorazowe ulotkowanie to reklama. Baner outdoorowy na budynku też. Jedna edycja clipu na ekranie ulicznym, nadal tylko reklama.
Ale wszystko to razem, zaplanowane, zintegrowane, mocno skierowane do konkretnej grupy docelowej, to już kampania reklamowa.
Jej wielkość zależy od budżetu, spodziewanych efektów wizerunkowych, informacyjnych czy finansowych, od świadomości reklamodawcy. Dobra kampania nie musi być piękna. Ma być skuteczna. Klucz do jej konstrukcji to odpowiedź na pięć podstawowych pytań: Co nadawać? Gdzie nadawać? W jakim stylu? Kiedy nadawać? Ile razy?
Kampania reklamowa, Źródło: KN-Waw, Podst. marketingu, Wyd. Publishing School

Publishing School w liczbach

20 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1200 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
850 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Poligrafia DTP

Wydrukować można wszystko na wszystkim, ale tylko wtedy, kiedy perfekcyjnie pod względem typograficznym i technicznym przygotujesz pliki. – Tego właśnie uczymy!