Publishing School w Krakowie

Kurs grafiki 3D



10-godz. kurs początkowy "Grafika 3D na Cinema 4D – bezstresowy start"

Termin najbliższej edycji:  zapytaj nas

Prowadzi: dr inż. arch. Jakub Bil – wykładowca „Publishing School” specjalizujący się w grafice 3D na Cinema 4D

Dla kogo? 
Grafika 3D jest obecnie standardem, a Cinema 4D wyróżnia się wyjątkowo intuicyjnym interface. 
Już po kilku godzinach nauki z profesjonalistą skutecznie wejdziesz w trójwymiarową wirtualną przestrzeń.

Kto powinien się w niej znaleźć? – Graficy 2D rozszerzający swoje możliwości o wizualizacje 3D i animacje, architekci, 
web designerzy, fotograficy, realizatorzy prezentacji i spotów reklamowych, osoby aplikujące do pracy w agencjach reklamowych.

Program:
  1.  Interface programu Cinema 4D
  2.  Moduł modeling i narzędzia modelujące
  3.  Budowanie i modelowanie obiektów o umiarkowanym stopniu trudności typu: 
     robot, mebel, owoc, lustro, zabawka, lampa, kwiat, biżuteria
  4.  Moduł animacje i narzędzia animacji
  5.  Rendering i Advanced Render
  6.  Rendering animacji oraz obrazów statycznych
  7.  Modelowanie parametryczne, modelowanie Nurbs
  8.  Modelowanie obiektów organicznych
  9.  Tworzenie sceny do obrazów statycznych oraz animacji do wcześniej wymodelowanych przez siebie obiektów
  10.  Oświetlanie sceny, techniki oświetlania
  11.  Tekstury i shadery
  12.  Kamera w obrazach statycznych i animacji

Koszt orientacyjny: 360 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Czy wiesz, że:

“User Experience (UX) w dosłownym tłumaczeniu oznacza "doświadczenie użytkownika". To takie projektowanie stron www, serwisów i oprogramowania, które pozwala użytkownikom komputerów oraz urządzeń mobilnych sprawnie i skutecznie dotrzeć do poszukiwanych informacji, czyli look+feel+usability. UX jako interdyscyplinarna, nowa wiedza szeroko stosowana w strategiach rynkowych wykorzystuje zasady psychologii, socjologii, marketingu, ergonomii. Dzięki temu aplikacje w Internecie są poprawne technicznie, funkcjonalne, intuicyjne, a informacje atrakcyjne, estetyczne, budzące zaufanie. Aby uzyskać taki efekt web designer musi dokładnie wyobrazić sobie zachowania użytkownika oraz szczegółowo zdefiniować jego potrzeby. ”
User Experience, Łukasz Mikulski – wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

20 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1300 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
880 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Front-end development

Logiczne myślenie, średni angielski, trochę matematyki. To start do nauki budowania aplikacji internetowych. HTML, CSS, Framework, JavaScript. – Zawód na topie!