Kurs grafiki 3D

18 godz. kurs dla początkujących "Budowanie postaci 3D w Mudbox"
i użyć ich w grach komputerowych, czołówkach filmowych oraz animacjach reklamowych.
Termin najbliższej edycji: 28 stycznia (czw.) godz. 17.30–20.00 + 29 stycznia (pt.) godz. 17.30–20.00
+ 30 stycznia (sob.) godz. 9.00–14.00 + 31 stycznia (niedz.) 2021 r. godz. 9.00–14.00 szczegóły
+ 30 stycznia (sob.) godz. 9.00–14.00 + 31 stycznia (niedz.) 2021 r. godz. 9.00–14.00 szczegóły
Dla kogo? Dla osób, które interesują się grami komputerowymi, filmem i reklamą wizualną
Prowadzi: lic. Anastasiya Lipko – grafik 3D, wykładowca “Publishing School”, w warszawskiej firmie produkującej
gry komputerowe odpowiada za projektowanie 3D i modelowanie w Mudbox
gry komputerowe odpowiada za projektowanie 3D i modelowanie w Mudbox
• Rzeźbienie w chmurze punktów
• Jak działają podstawowe funkcje
• Narzędzia do rzeźbienia i ich wykorzystanie
• Tworzenie i modyfikacja przykładowych brył
• Rzeźbienie prostych elementów statycznych
• Projektowanie postaci do gier i animacji – od konceptu do eksportu i silnika
• Anatomia głowy ludzkiej, ćwiczenia w rzeźbieniu
• Podstawy retopologii oraz UV-map z użyciem w ćwiczeniach programu
Maya 3D
• Anatomia ciała, ćwiczenia w rzeźbieniu postaci ludzkiej
• Rzeźbienie nieskomplikowanych ubrań
• Teksturowanie w Mudbox
• Animacja obrotowa obiektów
• Renderowanie
• Generowanie plików finalnych
Koszt orientacyjny: 720 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)
Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“
Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

15-godz. kurs początkowy "Grafika 3D na Cinema 4D – bezstresowy start"
Termin najbliższej edycji: zapytaj nas
Prowadzi: dr inż. arch. Jakub Bil – wykładowca „Publishing School” specjalizujący się w grafice 3D na Cinema 4D
Dla kogo?
Grafika 3D jest obecnie standardem, a Cinema 4D wyróżnia się wyjątkowo intuicyjnym interface.
Już po kilku godzinach nauki z profesjonalistą skutecznie wejdziesz w trójwymiarową wirtualną przestrzeń.
Kto powinien się w niej znaleźć? – Graficy 2D rozszerzający swoje możliwości o wizualizacje 3D i animacje, architekci,
web designerzy, fotograficy, realizatorzy prezentacji i spotów reklamowych, osoby aplikujące do pracy w agencjach reklamowych.
- Interface programu Cinema 4D
- Moduł modeling i narzędzia modelujące
- Budowanie i modelowanie obiektów o umiarkowanym stopniu trudności typu:
robot, mebel, owoc, lustro, zabawka, lampa, kwiat, biżuteria - Moduł animacje i narzędzia animacji
- Rendering i Advanced Render
- Rendering animacji oraz obrazów statycznych
- Modelowanie parametryczne, modelowanie Nurbs
- Modelowanie obiektów organicznych
- Tworzenie sceny do obrazów statycznych oraz animacji do wcześniej wymodelowanych przez siebie obiektów
- Oświetlanie sceny, techniki oświetlania
- Tekstury i shadery
- Kamera w obrazach statycznych i animacji
Koszt orientacyjny: 500 zł brutto (zróżnicowane promocje w każdej edycji)
Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“
Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26
Czy wiesz, że:
“Barwa to nie to samo, co kolor. – W DTP i drukowaniu rozróżnienie tych pojęć ma podstawowe, decydujące o jakości grafiki znaczenie. Barwa jest naszym wrażeniem wzrokowym, na dodatek subiektywnym. Powstaje w mózgu podczas analizy docierającego do niego z oka swiatła. Barwa ma trzy atrybury: kolor, nasycenie, jasność. Kolor jest więc jedynie jedną z cech barwy. Istnieją więc barwy kolorowe i niekolorowe. Każdy człowiek ma własne widzenie barwy. Dlatego w DTP barwy ułożone w modele, definiuje się matematycznie, a na drukach sprawdza nie "na oko", lecz przy pomocy densytometrów, kolorymetrów lub spektofotometrów.”
Kolor, czy barwa?, Mirosław Klotzer - wykładowca Publishing School
Publishing School w liczbach
Zobacz kierunek
