Publishing School w Krakowie

Kurs: Opakowania – jak zacząć i jak skończyć

Kurs: Opakowania – jak zacząć i jak skończyć
Opakowania – jak zacząć i jak skończyć
projektowanie i przygotowanie do druku
15 godz.

Dla kogo?  
  • Dla grafików kreatywnych oraz grafików DTP przygotowujących się do pracy w branży opakowań a posługujących się Illustratorem i Photoshopem na poziomie przynajmniej podstawowym
  • Dla grafików pracujących w obszarze edycji opakowań chcących zdynamizować swoją pracę

Prowadzi: Antoni Wawszczak – grafik DTP pracujący w prestiżowej agencji reklamowej, specjalizuje się w edycji opakowań utrudnionych, do druku różnymi technikami, dwukrotny absolwent “Publishing School”

Program:
1. Identyfikacja obszaru opakowań: funkcje opakowań, rodzaje, reprezentatywne przykłady
2. Zanim weźmiemy się do pracy...
– brief kreatywny a wymagania techniczne
– ograniczenia wynikające z technik drukowania, specyfika drukarń
– przepisy prawne i manuale/specyfikacje klienta
3. Pusta kartka i co dalej?
– kreacja opakowania vs realia DTP
– co DTP dostaje od kreacji, a co się dzieje gdy sami jesteśmy kreacja
4. Siatki i wykrojniki, jak je czytać aby trudne stało się łatwe
– rodzaje siatek, przykłady wykrojników, rodzaje plików dostarczanych przez klienta
– okienka, warstwy w pliku, organizacja pliku, skalowanie i wymiarowanie wykrojnika
– praca z obrysem, kolory spotowe i overprint
5. Co widać na opakowaniu?
– projektowanie frontu, kodowanie kolorystyczne, wizualizacja produktu, praca z bankami zdjęć
– wiele face’ów opakowania, dodanie tła, linkowanie plików Photoshopa i Illustratora, optymalizacja
6. Elementy obowiązkowe na opakowaniu: teksty, tabelki, logotypy, kody, elementy powtarzające się
7. Przeformatowania: zmiany siatki, wielkości, smaków, dostawców, serie opakowań
8. Szlachectwo zobowiązuje, czyli uszlachetnienia: kolory dodatkowe, lakiery, tłoczenia, farby pachnące i inne
9. “Płyń po morzach i oceanach”, czyli wysyłamy finalne pliki do klienta lub drukarni
10. Generowanie kodów kreskowych: rozmiary i kolory kodów, sprawdzanie poprawności kodów
11. Poszło do druku ale... akceptowanie u klienta, sugestie działu prawnego klienta, praca z poprawkami

Koszt orientacyjny: 390 zł brutto

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Rezerwacja miejsc

*
 Pola zaznaczone są wymagane




 Zapisz się do newsletter'a: • Publishing School

Polecamy kurs

21|08|2018 Warsztaty: Współpraca grafika DTP z drukarnią

12-godz. warsztaty "Współpraca grafika DTP z drukarnią" Wiedza, której na pewno nie znajdziesz w internecie. Ćwiczenia z wykorzystaniem programów graficznyc..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

08|09|2018 Kurs: Photoshop od podstaw

13 godz. kurs "Photoshop od podstaw" Termin: 8 września (sobota) godz. 9.00 – 15.00 oraz 9 września 2018 r. (niedziela) godz. 9.30 do 14.30 ..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

08|09|2018 Warsztaty: Materiały poligraficzne bez tajemnic

12 godz. warsztaty "Materiały poligraficzne bez tajemnic" Co grafik DTP powinien koniecznie wiedzieć? Zobacz, zrozum co mówi drukarz, dotknij, rozpoznaj, zaplanuj do ..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

15|09|2018 Kurs: Korekta barwna zdjęć do druku

13 godz. kurs specjalistyczny "Korekta barwna zdjęć do druku" Twój klient żąda jakości, dostarczył fatalny materiał foto. – Co zrobić? Dl..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

15|09|2018 Warsztaty: Copywriting, czyli jak się reklamować przy pomocy słowa

12 godz. warsztaty "Copywriting, czyli jak się reklamować przy pomocy słowa" Termin: 15 września (sobota) oraz 16 września 2018 r. (niedziela) godz. 9.30 ..... Szczegóły
Poinformuj znajomych

28|09|2018 Kurs: Tworzenie animacji w After Effects

18-godz. kurs Tworzenie animacji w After Effects Rozpoczynamy przygodę z profesjonalną animacją – połączymy wideo z grafiką, tekstem i fotografią dodamy efekty specja..... Szczegóły
Poinformuj znajomych