Publishing School w Krakowie

Kurs: Opakowania – jak zacząć i jak skończyć

Kurs: Opakowania – jak zacząć i jak skończyć
Opakowania – jak zacząć i jak skończyć
projektowanie i przygotowanie do druku
15 godz.

Dla kogo?  
  • Dla grafików kreatywnych oraz grafików DTP przygotowujących się do pracy w branży opakowań a posługujących się Illustratorem i Photoshopem na poziomie przynajmniej podstawowym
  • Dla grafików pracujących w obszarze edycji opakowań chcących zdynamizować swoją pracę

Prowadzi: Antoni Wawszczak – grafik DTP pracujący w prestiżowej agencji reklamowej, specjalizuje się w edycji opakowań utrudnionych, do druku różnymi technikami, dwukrotny absolwent “Publishing School”

Program:
1. Identyfikacja obszaru opakowań: funkcje opakowań, rodzaje, reprezentatywne przykłady
2. Zanim weźmiemy się do pracy...
– brief kreatywny a wymagania techniczne
– ograniczenia wynikające z technik drukowania, specyfika drukarń
– przepisy prawne i manuale/specyfikacje klienta
3. Pusta kartka i co dalej?
– kreacja opakowania vs realia DTP
– co DTP dostaje od kreacji, a co się dzieje gdy sami jesteśmy kreacja
4. Siatki i wykrojniki, jak je czytać aby trudne stało się łatwe
– rodzaje siatek, przykłady wykrojników, rodzaje plików dostarczanych przez klienta
– okienka, warstwy w pliku, organizacja pliku, skalowanie i wymiarowanie wykrojnika
– praca z obrysem, kolory spotowe i overprint
5. Co widać na opakowaniu?
– projektowanie frontu, kodowanie kolorystyczne, wizualizacja produktu, praca z bankami zdjęć
– wiele face’ów opakowania, dodanie tła, linkowanie plików Photoshopa i Illustratora, optymalizacja
6. Elementy obowiązkowe na opakowaniu: teksty, tabelki, logotypy, kody, elementy powtarzające się
7. Przeformatowania: zmiany siatki, wielkości, smaków, dostawców, serie opakowań
8. Szlachectwo zobowiązuje, czyli uszlachetnienia: kolory dodatkowe, lakiery, tłoczenia, farby pachnące i inne
9. “Płyń po morzach i oceanach”, czyli wysyłamy finalne pliki do klienta lub drukarni
10. Generowanie kodów kreskowych: rozmiary i kolory kodów, sprawdzanie poprawności kodów
11. Poszło do druku ale... akceptowanie u klienta, sugestie działu prawnego klienta, praca z poprawkami

Koszt orientacyjny: 390 zł brutto

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Rezerwacja miejsc

*
 Pola zaznaczone są wymagane




 Zapisz się do newsletter'a: • Publishing School

Polecamy kurs

No events found.