Publishing School w Krakowie

Prace dyplomowe i clipy słuchaczy kierunków: 3D, animacje, multimedia

Z nami zaczynali – tak tworzą teraz

Portfolio grafika kreującego kampanie reklamowe


Autor: Małgorzata Krużel słuchaczka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika kreującego kampanie reklamowe


Autor: Katarzyna Samolej słuchaczka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Film: "Tak ptaki widzą Kraków"


Autor filmu z drona oraz montażu: Kacper Kruczek słuchacz 2016/17 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Kolizja w kosmosie"


Autor: słuchacz 2016/17 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Eksplozja beczki"


Autor: słuchacz 2016/17 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Reklama aplikacji mobilnej 4


Autor: Uczestnik kursu "Tworzenie animacji After Effects" 2017

Reklama aplikacji mobilnej 3


Autor: Uczestnik kursu "Tworzenie animacji After Effects" 2017

Reklama aplikacji mobilnej 2


Autor: Uczestnik kursu "Tworzenie animacji After Effects" 2017 

Reklama aplikacji mobilnej 1


Autor: uczestnik kursu "Tworzenie animacji After Effects" 2017 

Portfolio grafika DTP


Autor: Teresa Szyngiera słuchaczka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Film: "Sovka"


Autor: słuchaczka 2016/17 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Kot i pies"


Autor: słuchaczka 2016/17 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Przygarnij weterana"


Autor: słuchacz 2016/17 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Adopcja na odległość"


Autor: słuchaczka 2016/17 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Czy wiesz, że:

“Projekt dyplomowy musi być prawdziwy. – "Dzięki świetnym nauczycielom nabyłam w Publishing School umiejętności, które umożliwiają mi promowanie się na coraz większą skalę. A najbardziej jestem wdzięczna za projekt dyplomowy polegający na koncepcji i wykonaniu prawdziwej kampanii reklamowej. To czego się przy nim nauczyłam pozwoliło mi zaplanować akcję promocyjną o globalnym zasięgu, o której już niedługo będzie głośno. Zawsze i wszędzie polecam Publishing School. Serdecznie i dziękuję za wkład włożony w naszą grupę Kreowanie Kampanii Reklamowych z roku 2012/13."”
Coś w tym jest, Elżbieta Kaczmarek - Absolwentka 2012/13 - list z 5 kwietnia 2015 r.

Publishing School w liczbach

19 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1070 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
660 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Kampanie reklamowe

Pojedyncza reklama to przeszłość, prawie każdy potrafi ją zrobić. Teraźniejszość należy do kampanii reklamowych. A przyszłość? – Odkryj z nami swoją kreatywność!