Publishing School w Krakowie

Prace dyplomowe i clipy słuchaczy kierunków: 3D, animacje, multimedia

Z nami zaczynali – tak tworzą teraz

Film: Mechaniczna ekologia"


Autor: Taras Goral – absolwent 2016/17 (praca dyplomowa)

Film: "Winnica w starej twierdzy"


Autor: Łukasz Błaszczyk – absolwent 2016/17 (praca dyplomowa)

Film: "Deep imagination"


Autor: Magdalena Danikiewicz – absolwentka 2016/17 (praca dyplomowa)

Film: "Świetlana przeszłość"


Autor: Olaf Bucki – absolwent 2016/17 (praca dyplomowa)

Film: "Tak ptaki widzą Kraków"


Autor filmu z drona oraz montażu: Kacper Kruczek słuchacz 2016/17 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Kolizja w kosmosie"


Autor: słuchacz 2016/17 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Eksplozja beczki"


Autor: słuchacz 2016/17 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Reklama aplikacji mobilnej 4


Autor: Uczestnik kursu "Tworzenie animacji After Effects" 2017

Reklama aplikacji mobilnej 3


Autor: Uczestnik kursu "Tworzenie animacji After Effects" 2017

Reklama aplikacji mobilnej 2


Autor: Uczestnik kursu "Tworzenie animacji After Effects" 2017 

Reklama aplikacji mobilnej 1


Autor: uczestnik kursu "Tworzenie animacji After Effects" 2017 

Film: "Sovka"


Autor: słuchaczka 2016/17 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Kot i pies"


Autor: słuchaczka 2016/17 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Przygarnij weterana"


Autor: słuchacz 2016/17 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Czy wiesz, że:

“Jednorazowe ulotkowanie to reklama. Baner outdoorowy na budynku też. Jedna edycja clipu na ekranie ulicznym, nadal tylko reklama.
Ale wszystko to razem, zaplanowane, zintegrowane, mocno skierowane do konkretnej grupy docelowej, to już kampania reklamowa.
Jej wielkość zależy od budżetu, spodziewanych efektów wizerunkowych, informacyjnych czy finansowych, od świadomości reklamodawcy. Dobra kampania nie musi być piękna. Ma być skuteczna. Klucz do jej konstrukcji to odpowiedź na pięć podstawowych pytań: Co nadawać? Gdzie nadawać? W jakim stylu? Kiedy nadawać? Ile razy?
Kampania reklamowa, Źródło: KN-Waw, Podst. marketingu, Wyd. Publishing School

Publishing School w liczbach

21 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1370 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1000 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Web design

Jeśli czegoś nie ma w internecie, nie istnieje. Podstawą internetowego życia jest mobilna, dobrze wypozycjonowana www. Web grafika, WordPress, HTML, CSS, UX. – Startuj!