Publishing School w Krakowie

Prace dyplomowe i clipy słuchaczy kierunków: 3D i animacje

Z nami zaczynali – tak tworzą teraz

Animacja postaci


Autor: Honorata Sapa - absolwentka 2019/20 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Krótka animacja "Szybki i wściekły"


Autor: Katarzyna Wołowczyk - absolwentka 2019/20 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Krótka animacja "Sowa"


Autor: Karolina Gorączko - absolwentka 2019/20 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Cujo 3000"


Autor: Stanisław Żurowski - absolwent 2018/19 (praca dyplomowa)

Film: "Kolorowa animacja"


Autor: Agata Madyńska – absolwentka 2018/19 (praca dyplomowa)

Film: "Bee creative"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (praca dyplomowa)

Film: "Spadające kulki"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Postać 3D"


Autor: Klaudia Jachymczyk - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Drzewo"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Emiter"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Joker"


Autor: Agata Madyńska - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Attractor"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Helikopter"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Twarz"


Autor: Aleksandra Baran - słuchaczka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Czy wiesz, że:

“Jednorazowe ulotkowanie to reklama. Baner outdoorowy na budynku też. Jedna edycja clipu na ekranie ulicznym, nadal tylko reklama.
Ale wszystko to razem, zaplanowane, zintegrowane, mocno skierowane do konkretnej grupy docelowej, to już kampania reklamowa.
Jej wielkość zależy od budżetu, spodziewanych efektów wizerunkowych, informacyjnych czy finansowych, od świadomości reklamodawcy. Dobra kampania nie musi być piękna. Ma być skuteczna. Klucz do jej konstrukcji to odpowiedź na pięć podstawowych pytań: Co nadawać? Gdzie nadawać? W jakim stylu? Kiedy nadawać? Ile razy?
Kampania reklamowa, Źródło: KN-Waw, Podst. marketingu, Wyd. Publishing School

Publishing School w liczbach

22 lata istnienia szkoły
ok. 200 godz. komp. na każdym kierunku
1580 obserwujących na facebook'u
1200 absolwentów kierunków rocznych
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
1080 absolwentów kursów specjalistycznych

Zobacz kierunek

Poligrafia DTP

Wydrukować można wszystko na wszystkim, ale tylko wtedy, kiedy perfekcyjnie pod względem typograficznym i technicznym przygotujesz pliki. – Tego właśnie uczymy!