Publishing School w Krakowie

Prace dyplomowe i clipy słuchaczy kierunków: 3D, animacje, multimedia

Z nami zaczynali – tak tworzą teraz

Portfolio grafika DTP


Autor: Monika Bała – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Ołena Cikuj – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Krzysztof Biernat – absolwent 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Marta Kirsz – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Justyna Kraszewska – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Monika Lenart-Kozieł – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Michał Pyryt – absolwent 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Magdalena Spyrka – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Marta Wawrzynkiewicz – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika DTP


Autor: Joanna Zimmer – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika kreującego kampanie reklamowe


Autor: Izabela Garus – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika kreującego kampanie reklamowe


Autor: Weronika Mikociak – absolwentka 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio grafika 3D


Autor: Łukasz Błaszczyk – absolwent 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Portfolio web designera


Autor: Wojciech Gnys – absolwent 2016/17 (portfolio jako część pracy dyplomowej)

Czy wiesz, że:

“Zasada, pracuję więc wiem wszystko, nie do końca jest słuszna. Technika błyskawicznie się zmienia, a konkurencja nie śpi. Codzienną praktykę trzeba więc uzupełniać systematycznym i dobrze zorganizowanym poznawaniem nowości. – "Podczas tego roku nauki w Publishing School zyskałam pewność siebie w obsłudze programów graficznych i dobrze zrozumiałam procesy poligraficzne. Teraz mam lepszy kontakt z klientami, szybciej i poprawnie wykonuję pliki. Dzięki temu drukarnia cyfrowa, w kórej pracuję ma po prostu więcej zleceń."”
To się przydało, Anna Łabędź - Absolwentka 2014/15

Publishing School w liczbach

19 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1180 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
760 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Grafika reklamowa

Pojedyncza reklama to przeszłość, prawie każdy potrafi ją zrobić. Teraźniejszość należy do kampanii reklamowych. A przyszłość? – Odkryj z nami swoją kreatywność!