Publishing School w Krakowie

Prace dyplomowe i clipy słuchaczy kierunków: 3D i animacje

Z nami zaczynali – tak tworzą teraz

Film: "Cujo 3000"


Autor: Stanisław Żurowski - absolwent 2018/19 (praca dyplomowa)

Film: "Kolorowa animacja"


Autor: Agata Madyńska – absolwentka 2018/19 (praca dyplomowa)

Film: "Bee creative"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (praca dyplomowa)

Film: "Spadające kulki"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Postać 3D"


Autor: Klaudia Jachymczyk - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Drzewo"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Emiter"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Joker"


Autor: Agata Madyńska - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Attractor"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Helikopter"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Twarz"


Autor: Aleksandra Baran - słuchaczka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Stół"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Avatar"


Autor: Justyna Bajda - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Film: "Zjeżdżalnia"


Autor: Marta Czech - absolwentka 2018/19 (ćwiczenie zaliczeniowe)

Czy wiesz, że:

“Gwiazdy, trudne dzieci, dojne krowy, psy, to nie komplementy ani słowa obraźliwe. – To elementy poważnego marketingu każdej, szczególnie małej firmy. Aby mogła przetrwać musi ustalić: co wytwarzać, w co inwestować, co się opłaca. Jednym słowem musi stworzyć tzw. portfel własnych produktów. Każdy z czterech typów produktów jest inny i bardzo ważny. Na przykład dojne krowy to takie produkty, które systematycznie dostarczją firmie dość pewne zyski. Są życiodajne jak dojone codziennie mleko. Z nich można finasować gwazdy i trudne dzieci. Ale jak je pozyskać, ile ich ma być? A gdy już są, to co z psami? Ile ma być gwiazd, a ile trudnych dzieci? – No cóż, marketing w small businessie to wielka i przydatna wiedza. Uczymy jej w Publishing School.”
Zawartość portfela, K.N-Wawszczak - wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

21 lat istnienia szkoły
średnio 250 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
1430 fanów na facebook'u
924 absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
ponad 1050 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Grafika 3D

Wizualizacje i animacje 3D opanowały świat gier, filmów, architektury, sztuki, internetu. Grafik 3D uczestniczy w kreowaniu rzeczywistości. Czy to nie Twoje fascynacje?