Publishing School w Krakowie

Paweł Duźniak


Paweł Duźniak

Prawdziwy pasjonat kolarstwa górskiego, drugi filar zespołu. Wiecznie uśmiechnięty i pogodny, jest chodzącym przykładem na niewyczerpane pokłady endorfin drzemiących w kolarstwie górskim. Jego ulubioną dyscypliną kolarstwa jest XC choć nie pogardzi i maratonem. Do największych sukcesów zalicza ukończenie (wraz z Szymonem) wieloeatopowego wyścigu górskiego dwójek Bike Challenge, 4 miejsce OPEN i 2 w kategorii M2 (dystans MINI) podczas Powerade Suzuki MTB Marathon rozgrywanej 11 września 2010 r. w Rabce Zdrój, oraz zdobycie Pucharu Polski dla Amatorów w Kolarstwie Górskim Family Cup 2010.

Czy wiesz, że:

“Gwiazdy, trudne dzieci, dojne krowy, psy, to nie komplementy ani słowa obraźliwe. – To elementy poważnego marketingu każdej, szczególnie małej firmy. Aby mogła przetrwać musi ustalić: co wytwarzać, w co inwestować, co się opłaca. Jednym słowem musi stworzyć tzw. portfel własnych produktów. Każdy z czterech typów produktów jest inny i bardzo ważny. Na przykład dojne krowy to takie produkty, które systematycznie dostarczją firmie dość pewne zyski. Są życiodajne jak dojone codziennie mleko. Z nich można finasować gwazdy i trudne dzieci. Ale jak je pozyskać, ile ich ma być? A gdy już są, to co z psami? Ile ma być gwiazd, a ile trudnych dzieci? – No cóż, marketing w small businessie to wielka i przydatna wiedza. Uczymy jej w Publishing School.”
Zawartość portfela, K.N-Wawszczak - wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

20 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1300 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
880 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Kursy grafiki komputerowej

Już wiesz, już umiesz. Wszystko? Czy na pewno? Kursy: 2D, 3D, e-pub, koloru, digital reklamy, UX, animacji, copywritingu i inne. – Wybieraj, konkurencja nie śpi!