Publishing School w Krakowie

Paweł Duźniak


Paweł Duźniak

Prawdziwy pasjonat kolarstwa górskiego, drugi filar zespołu. Wiecznie uśmiechnięty i pogodny, jest chodzącym przykładem na niewyczerpane pokłady endorfin drzemiących w kolarstwie górskim. Jego ulubioną dyscypliną kolarstwa jest XC choć nie pogardzi i maratonem. Do największych sukcesów zalicza ukończenie (wraz z Szymonem) wieloeatopowego wyścigu górskiego dwójek Bike Challenge, 4 miejsce OPEN i 2 w kategorii M2 (dystans MINI) podczas Powerade Suzuki MTB Marathon rozgrywanej 11 września 2010 r. w Rabce Zdrój, oraz zdobycie Pucharu Polski dla Amatorów w Kolarstwie Górskim Family Cup 2010.

Czy wiesz, że:

“Jednorazowe ulotkowanie to reklama. Baner outdoorowy na budynku też. Jedna edycja clipu na ekranie ulicznym, nadal tylko reklama.
Ale wszystko to razem, zaplanowane, zintegrowane, mocno skierowane do konkretnej grupy docelowej, to już kampania reklamowa.
Jej wielkość zależy od budżetu, spodziewanych efektów wizerunkowych, informacyjnych czy finansowych, od świadomości reklamodawcy. Dobra kampania nie musi być piękna. Ma być skuteczna. Klucz do jej konstrukcji to odpowiedź na pięć podstawowych pytań: Co nadawać? Gdzie nadawać? W jakim stylu? Kiedy nadawać? Ile razy?
Kampania reklamowa, Źródło: KN-Waw, Podst. marketingu, Wyd. Publishing School

Publishing School w liczbach

21 lat istnienia szkoły
średnio 250 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
1450 fanów na facebook'u
924 absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
ponad 1050 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Web design

Jeśli czegoś nie ma w internecie, nie istnieje. Podstawą internetowego życia jest mobilna, dobrze wypozycjonowana www. Web grafika, WordPress, HTML, CSS, UX. – Startuj!