Publishing School w Krakowie

Paweł Duźniak


Paweł Duźniak

Prawdziwy pasjonat kolarstwa górskiego, drugi filar zespołu. Wiecznie uśmiechnięty i pogodny, jest chodzącym przykładem na niewyczerpane pokłady endorfin drzemiących w kolarstwie górskim. Jego ulubioną dyscypliną kolarstwa jest XC choć nie pogardzi i maratonem. Do największych sukcesów zalicza ukończenie (wraz z Szymonem) wieloeatopowego wyścigu górskiego dwójek Bike Challenge, 4 miejsce OPEN i 2 w kategorii M2 (dystans MINI) podczas Powerade Suzuki MTB Marathon rozgrywanej 11 września 2010 r. w Rabce Zdrój, oraz zdobycie Pucharu Polski dla Amatorów w Kolarstwie Górskim Family Cup 2010.

Czy wiesz, że:

“User Experience (UX) w dosłownym tłumaczeniu oznacza "doświadczenie użytkownika". To takie projektowanie stron www, serwisów i oprogramowania, które pozwala użytkownikom komputerów oraz urządzeń mobilnych sprawnie i skutecznie dotrzeć do poszukiwanych informacji, czyli look+feel+usability. UX jako interdyscyplinarna, nowa wiedza szeroko stosowana w strategiach rynkowych wykorzystuje zasady psychologii, socjologii, marketingu, ergonomii. Dzięki temu aplikacje w Internecie są poprawne technicznie, funkcjonalne, intuicyjne, a informacje atrakcyjne, estetyczne, budzące zaufanie. Aby uzyskać taki efekt web designer musi dokładnie wyobrazić sobie zachowania użytkownika oraz szczegółowo zdefiniować jego potrzeby. ”
User Experience, Łukasz Mikulski – wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

20 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1200 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
850 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Grafika 3D

Wizualizacje i animacje 3D opanowały świat gier, filmów, architektury, sztuki, internetu. Grafik 3D uczestniczy w kreowaniu rzeczywistości. – Czy to nie Twoje fascynacje?