Publishing School w Krakowie

Paweł Ziemianin


Paweł Ziemianin

Paweł, dla znajomych Ziemniak, należy do najbardziej żywiołowych pacjentów na oddziale! Z nim nie da sie nudzić! Co ciekawe kolarstwem górskim zaraził się dopiero dwa lata temu i jako debiutant swoimi wynikami od razu zaimponował bardziej doświadczonym członkom zespołu zajmując 11 miejsce na dystansie Giga podczas BikeMaratonu w Tarnowie w 2009 czy 14 miejsce również na królewskim dystansie Giga podczas tegorocznego maratonu G&G w Krynicy. To nie koniec sukcesów Świeżaka. Zapewne dzięki systematycznej pracy na siłowni udało mu się wytworzyć niemal 400 W czym zawstydził zawodnika zawodowej grupy kolarskiej Wojciecha Halejaka ;)

Czy wiesz, że:

“Gwiazdy, trudne dzieci, dojne krowy, psy, to nie komplementy ani słowa obraźliwe. – To elementy poważnego marketingu każdej, szczególnie małej firmy. Aby mogła przetrwać musi ustalić: co wytwarzać, w co inwestować, co się opłaca. Jednym słowem musi stworzyć tzw. portfel własnych produktów. Każdy z czterech typów produktów jest inny i bardzo ważny. Na przykład dojne krowy to takie produkty, które systematycznie dostarczją firmie dość pewne zyski. Są życiodajne jak dojone codziennie mleko. Z nich można finasować gwazdy i trudne dzieci. Ale jak je pozyskać, ile ich ma być? A gdy już są, to co z psami? Ile ma być gwiazd, a ile trudnych dzieci? – No cóż, marketing w small businessie to wielka i przydatna wiedza. Uczymy jej w Publishing School.”
Zawartość portfela, K.N-Wawszczak - wykładowca Publishing School

Publishing School w liczbach

19 lat istnienia szkoły
średnio 300 godz. ćw. komp. na każdym kierunku
ponad 1200 fanów na facebook'u
ponad 1000 zadowolonych absolwentów
2280 wypitych kaw rocznie
2040 subskrybentów szkolnego newslettera
760 osób przeszkolonych na kursach specjalistycznych

Zobacz kierunek

Kursy grafiki komputerowej

Już wiesz, już umiesz. Wszystko? Czy na pewno? Kursy: 2D, 3D, e-pub, koloru, digital reklamy, UX, animacji, copywritingu i inne. – Wybieraj, konkurencja nie śpi!