Publishing School w Krakowie

Blog Publishing School

08 | 4 | 2016

Druki funkcjonalne - nowość - co to?

Publikuje: Publishing School

No i proszę, w ustabilizowanej, przewidywalnej poligrafii mamy oto wiosenną świeżość – "druki funkcjonalne". – Głośno o nich właśnie teraz, przed wielkimi światowymi targami poligraficznymi DRUPA w Dusseldorfie (Niemcy). – DRUPA odbywa się rzadko, raz na 4 lata, startuje 31 maja i potrwa do 10 czerwca 2016.  Zawsze odpowiada na pytanie co dalej? – Zrobiono więc technologiczny i marketingowy remanent. Poszczególne firmy oraz organizacje poligraficzne określiły nowe szanse i możliwości branży. – Wniosek? – Nie wystarczy zaangażowanie w tradycyjne obszary takie jak: druk książek, gazet, czasopism, opakowań. – Nie wystarczy druk reklam na papierze, tkaninach, tworzywach i foliach. – O to walczyliśmy w minionych latach. A co teraz? – Skoro najlepszą formą obroną jest atak to... co by tu jeszcze wydrukować?  A jakby tak...   ...więcej


30 | 3 | 2016

Jacy są typowi klienci drukarni cyfrowej?

Publikuje: Krystyna Nowak-Wawszczak

"Myślenie ekranem" a "myślenie papierem"... Z przygotowanej w pdf pracy graficznej chcemy uzyskać wspaniałe odbitki. – Udajemy się do wybranej drukarni. – Jak nas tam widzą? – Zapytaliśmy o to doświadczonego poligrafa, właściciela drukarni cyfrowej "Iris Studio" w Krakowie pana Jarosława Świtniewskiego. –  Jacy są Pana klienci? – Klientów odbieramy pozytywnie, są sympatyczni. – A kim są Pana klienci? – Trafiają do nas głównie graficy DTP z małych i średnich firm, graficy freelancerzy oraz graficy nieprofesjonalni, po prostu "domowi". – Co zwykle zlecają? – Najpopularniejsze zamówienia to: ulotki A4, A5, DL, w nakładzie 100-1000 egz., wizytówki i katalogi firmowe. Realizujemy także dużo różnorodnych naklejek reklamowych na foliach i papierach samoprzylepnych. Sporo jest okolicznościowych zaproszeń, formularze i pieczątki. Taka jest nasza codzienność. Poza tym   ...więcej


21 | 3 | 2016

"Wesoły nam dzień dzisiaj nastał..."

Publikuje: Publishing School

  ...więcej


03 | 2 | 2016

Sprzęt foto, postprodukcja, film, video, multimedia

Publikuje: Publishing School

Wszyscy korzystamy ze sprzętu foto, video i multi. Warto jednak choć raz zobaczyć jakimi technologiami i sprzętem dysponują inni. 7-9 kwietnia 2016 r. w Łodzi na Targach FILM VIDEO FOTO będzie wszystko, co ucieszy oko fotografa, filmowca i grafika. Imprezie patronuje m.in. Szkoła Filmowa w Łodzi. W ramach multimediów na stoiskach i warsztatach wystawcy pokażą nie tylko sprzęt, ale także postprodukcję: montaż, programy, animacje 2D i 3D oraz efekty specjalne. Wizytę w Łodzi można świetnie połączyć ze zwiedzeniem super ciekawego Muzeum Kinematografii. A przy okazji zajrzyjcie na ul. Piotrkowską, by sprawdzić ile przybyło odcisków artystycznych dłoni w Alei Gwiazd.  ...więcej


01 | 2 | 2016

Steve Jobs – rewolucjonista techniczny, czy tylko zręczny manager?

Publikuje: Publishing School

O Steve'ie Jobsie słyszeliście. Wszyscy słyszeli. – I wiemy też, że można o nim powiedzieć wiele. Zarówno to, że był pasjonatem, biznesmenem i geniuszem, jak i to, że jego styl życia oraz zachowania odczytywano jako ekscentryczne, dziwaczne, a nawet bezwzględne. – Razem ze Steve'em Wozniakiem, Amerykaninem polskiego pochodzenia, zmienili oblicze współczesnej technologii. – Wozniak jest inżynierem i konstruktorem, bez którego nie byłoby Mac'a. – Natomiast Jobs był wizjonerem i marketingowcem, bez którego nie używalibyśmy Mac'ów!   ...więcej


26 | 1 | 2016

Promocyjne warsztaty drukowania cyfrowego

Publikuje: Publishing School

Zapraszamy na bezpłatne 7-godz. warsztaty drukowania cyfrowego współorganizowane przez "Publishing School" wraz z Małopolskim Klastrem Poligraficznym. Szczegóły  ...więcej


20 | 1 | 2016

Grafika reklamowa – szkolenie

Publikuje: Publishing School

Reklama jest częścią wielkiego oceanu o nazwie marketing. Nie można po nim żeglować nie mając pojęcia o przynajmniej kilku podstawowych przyrządach nawigacyjnych. A więc w ramach naszego blogowego szkolenia z grafiki reklamowej poznajmy pierwszych pięć mega ważnych określeń. 1. ATL (Above The Line) – to działania w mediach masowych skierowane do bardzo szerokich i zróżnicowanych grup konsumentów, czyli w telewizji, radio, prasie, w powszechnie eksponowanej reklamie outdoorowej (zewnętrznej np. billboardowej) lub indoorowej (wewnętrznej np. plakatowanie w sieciach sklepów, urzędów, czy banków).   ...więcej


15 | 1 | 2016

"Korekta barwna zdjęć do druku" – dofinansowanie 70%

Publikuje: Publishing School

  ...więcej


12 | 1 | 2016

Warsztaty projektowania opakowań – kurs dofinansowany w 65%

Publikuje: Publishing School

Zapraszamy na warsztaty projektowania opakowań "Opakowania sprzedają produkt", które odbędą się 13 i 14 lutego 2016 r. Są one w 65% dofinansowane przez "Publishing School". Z całkowitego kosztu 1.600 zł uczestnik płaci tylko 560 zł brutto.  ...więcej


07 | 1 | 2016

Praca dla grafika – od zaraz!

Publikuje: Krystyna Nowak-Wawszczak

Mega pogoda dla grafików. Wreszcie! – No to doczekaliśmy się i mamy! – Mamy dobrą, wręcz doskonałą pogodę dla grafików. A dokładnie, świetne perspektywy zatrudnienia. – Tę optymistyczną wiadomość podał właśnie tak zwany "Barometr zawodów na rok 2016" (www.barometr.obserwatorium.malopolska.pl). – Barometr zawodów to poważne i wiarygodne badanie, które firmują Urzędy Pracy, a przeprowadzają zespoły złożone z doradców zawodowych, pośredników pracy i specjalistów prywatnych agencji zatrudnienia. Zawody oznaczone numerem 2166, dokładnie takie, jakich uczymy w "Publishing School", czyli graficy projektujący grafikę i multimedia, będą ogromnie poszukiwani na rynku pracy w całej Polsce. – Dlaczego?   ...więcej


1 .. 6 7 8 9 10 .. 21

W Publishing School
uczymy zawodów, które umożliwiają pracę. – Przygotowujemy do niej praktycznie!

Stawiamy na komputery i warsztaty, wykłady są passe!

W sposobie nauczania kładziemy mocny akcent na wprowadzenie do zawodu tych, którzy nie mają jeszcze doświadczenia zawodowego.

Popatrz w przyszłość i zrealizuj marzenia o dobrej pracy! 

Tagi