Blog Publishing School
RemaDays Warsaw
Publikuje: Publishing School
Wszystkie osoby związane z reklamą obowiązkowo spotykają się w dniach od 7 do 9 lutego 2018 r. w Warszawie-Nadarzynie, gdzie odbędą się Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw. ...więcej
Pięć trendów w projektowaniu www na rok 2018
Publikuje: Publishing School
Koniec każdego roku to dobry czas na tworzenie nowych planów. Dlatego przygotowaliśmy dla Was publishingową prognozę trendów w projektowaniu stron www na rok 2018. ...więcej
Zaproszenie na wernisaż
Publikuje: Publishing School
Miło nam przekazać zaproszenie na wernisaż wystawy naszej Absolwentki p. Doroty Pietrzyk, który odbędzie się 12 grudnia o godz. 18.00 w Auli Florianka na ul. Basztowej 8. Serdecznie polecamy! ...więcej
Agencja reklamowa – ale jaka?
Publikuje: Publishing School
Rynek reklam jest obecnie ogromny. Działają na nim różnego typu duże, średnie i małe firmy. Czas kiedy nazywano je po prostu agencjami reklamowymi bezpowrotnie minął. Sprawdźmy, czy potrafimy je rozróżnić. 1. Agencje Full Service – podejmują się realizacji szerokiego spektrum działań od ATL (przekaz kierowany do całych grup odbiorców), przez BTL (reklama idąca do konkretnego odbiorcy) po reklamę internetową (SEO, SEM). Zatrudniają pełny wachlarz specjalistów od new business managerów po project managerów. 2. Agencje BTL – zajmują się projektowaniem i wytwarzaniem gadgetów reklamowych oraz reklamą drukowaną, szczególnie ulotkami, plakatami, katalogami, billboardami. Realizują często pojedyncze reklamy, a nie całe spójne kampanie. Zatrudniają głównie accountów, art directorów i grafików. ...więcej
Fałszywka czy prawdziwy banknot?
Publikuje: Publishing School

...więcej
Z serii "Co to?" – Web-to-print
Publikuje: Publishing School
Stosowane od kilu lat, obecnie coraz bardziej popularne narzędzie "web-to-print" reklamowane jest jako nowe, rewelacyjne. Niektórzy graficy korzystają już z niego swobodnie, inni dopiero gdzieś tam o nim słyszeli, dla wielu to nadal czary-mary. Dlatego dziś web-to-print jest bohaterem naszego bloga. Myślę, że najprościej można go zdefiniować jako... "Drukarnia, której nie widzisz." – Jak działa? ...więcej
Printmedia dziś – Crossmedia jutro
Publikuje: Publishing School
Gdyby współczesnego grafika komputerowego nazwać skrybą, z pewnością by się obraził. Tymczasem takie są nasze korzenie. Jeszcze w średniowieczu, w klasztorach skrybowie pracowicie przepisywali księgi. Iluminowali je ręczne wieloma kolorowymi farbami, łącznie ze złotą, sporządzoną z prawdziwego złota. Potem było elitarne i prestiżowe drukarstwo. Nie byliśmy przecież zwykłymi rzemieślnikami. Wykorzystywało ono drewniane i ołowiane czcionki. Odeszło... do sztuk artystycznych. ...więcej
Topowe języki programowania w 2017 roku
Publikuje: Publishing School
Choć wszyscy o tym mówią codziennie, przypomnijmy co to jest język programowania. A więc, jest to zbiór reguł opisujących jak należy budować wyrażenia zrozumiale dla komputera. Wiemy, że posługując się żywym językiem mówionym lub pisanym, możemy sobie pozwolić na dowolność i styl wypowiedzi, niedomówienia, niedokończenia, czy aluzje. Nic takiego nie może się zdarzyć w językach programowania ponieważ mają dwie podstawowe cechy: jednoznaczność i precyzja. Dzięki nim programista jest w stanie zapisać algorytmy oraz zadania. ...więcej
Marketing, reklama a może kampania reklamowa?
Publikuje: Publishing School
Często używamy tych słów zamiennie. Czy słusznie? – Market oznacza oczywiście rynek, ale niektórzy nadal sądzą, że cała zabawa polega na rozdawaniu ulotek, spotach telewizyjnych i supermarketowych promocjach. Tymczasem marketing to potężna teoretyczna i praktyczna wiedza. Reklama jest jedynie jej częścią. Wiedza marketingowa wywodzi się z ekonomii, którą uzupełniają wiadomości: socjologiczne, psychologiczne, matematyczne, medialne. W każdej małej i średniej firmie działania marketingowe zaczynamy nie od kolportowania ulotek, ale od marketingu strategicznego. ...więcej
Międzynarodowy projekt poligraficzny
Publikuje: Publishing School
Tak prezentuje się efekt współpracy polsko-fińskiej! Jest to książka, która powstała jako projekt dla rodziny od pana Ahti Hietikko. "Publishing School" jest wydawcą publikacji, do której projekt graficzny i DTP wykonała Absolwentka kierunku poligraficznego p. Agnieszka Sieprawska, a redakcją zajęła się Dyrektor Szkoły p. Krystyna Nowak-Wawszczak. ...więcej
W Publishing School
uczymy zawodów, które umożliwiają pracę. – Przygotowujemy do niej praktycznie!
Stawiamy na komputery i warsztaty, wykłady są passe!W sposobie nauczania kładziemy mocny akcent na wprowadzenie do zawodu tych, którzy nie mają jeszcze doświadczenia zawodowego.
Popatrz w przyszłość i zrealizuj marzenia o dobrej pracy!