Publishing School w Krakowie

Blog Publishing School

Copywriting – słowa mogą być twoją skuteczną reklamą

Publikuje: Publishing School • 07 | 8 | 2015

Mnóstwo osób pracuje nad tym, aby słowami nie tylko nas poinformować ale także przekonać, zwłaszcza do zakupu. Jedni twierdzą, że copywriting to sztuka tworzenia tekstów oraz haseł, a inni i pewnie oni mają więcej racji, że to nowoczesna technika sprzedawania słowem. – Przyjrzeliśmy się temu w Publishing School i uznaliśmy, że tworzenie reklamowych treści jest nieodzowne w small businessie, potrzebne freelancerom i osobom poszukującym pracy. – Proponujemy więc krótkie, ale intensywne 6-godz. warsztaty copywritingu. Warto poświęcić część soboty 19 września 2015 r. Każdy uczestnik tego kreatywnego spotkania wykona dla siebie konkretną copywritingową pracę. Koszt formy to 70 zł brutto. Szczegóły zamieściliśmy w zakładce kursy.

I taka refleksja: jak to jest, że media czarują i zaklinają nas słowem? Przecież słowami posługujemy się od dziecka, znamy je, spowszedniały. Mówimy, rozumiemy, czytamy, piszemy. A jednak nie zawsze zdajemy sobie sprawę z tego, jaka moc w nich tkwi. Tymczasem marketing i reklama wykorzystują teksty do perfekcji, nawet z tendencją do manipulowania.

Jak na tym tle wyglądam i radzę sobie jako osoba poszukująca pracy lub prowadząca małą firmę? Jak wykorzystuję tekst jako grafik freelancer? Może piszę lub redaguję długie, poważne teksty, a nie doceniam krótkich komunikatów, które warto byłoby umieszczać w różnych mediach? – Sprawdźmy swoje możliwości copywritingu. Nie wypada, więcej – nie opłaca się pozostawać w tyle.

 


W Publishing School
uczymy zawodów, które umożliwiają pracę. – Przygotowujemy do niej praktycznie!

Stawiamy na komputery i warsztaty, wykłady są passe!

W sposobie nauczania kładziemy mocny akcent na wprowadzenie do zawodu tych, którzy nie mają jeszcze doświadczenia zawodowego.

Popatrz w przyszłość i zrealizuj marzenia o dobrej pracy! 

Tagi