Publishing School w Krakowie

Blog Publishing School

Chuck Norirs prawdziwy, czy... jak prawdziwy?

Publikuje: Publishing School • 16 | 6 | 2015

Do wielu form reklamy jesteśmy przyzwyczajeni, spowszedniały. Wydaje nam się, że w budowaniu kampanii reklamowej należy kreatywnością sięgać nieba. Tymczasem stare, zwykłe, iluzjonistyczne sztuczki okazują się jak najbardziej celne. Oto przykład. Użycie twarzy lub postaci, nawet nieautentycznej, użycie sobowtóra. W czasie pewnego eventu sobowtór Chucka Norrisa reklamował... firmy reklamowe.

Stoisz (wiem coś o tym), czujesz, że to bez sensu, suchar, każdy by to wymyślił, nie wysilili się. A jednak stoisz nadal, oceniasz na ile podobny do oryginału, czekasz co dalej, czy będzie zabawnie. Kreator kampanii osiągnął swój cel. Czyż nie? – Może i Ty jesteś w stanie tworzyć reklamę?


W Publishing School
uczymy zawodów, które umożliwiają pracę. – Przygotowujemy do niej praktycznie!

Stawiamy na komputery i warsztaty, wykłady są passe!

W sposobie nauczania kładziemy mocny akcent na wprowadzenie do zawodu tych, którzy nie mają jeszcze doświadczenia zawodowego.

Popatrz w przyszłość i zrealizuj marzenia o dobrej pracy! 

Tagi