Publishing School w Krakowie

Blog Publishing School

Butik kreatywny

Publikuje: Publishing School • 10 | 1 | 2017

Fantazja, świeżość, pasja, niekonwencjonalność, poszukiwanie nowych dróg, widzenie inaczej, ciągła fascynacja. – Jednym słowem kreatywność. – Czy to może być profesjonalne zajęcie? – Tak. To właśnie butik kreatywny. Organizacyjnie butik kreatywny jest studiem pomysłów, teamem osób działających przy niektórych projektach wspólnie, a przy innych pojedynczo. Butiki kreatywne zasadniczo nie realizują reklam. Ich zadanie polega na

generowaniu niebanalnych i dynamicznych pomysłów. Koncentrują się więc na kreacji np. na zastosowaniu kontrastów w warstwie werbalnej lub wizualnej, na zbudowaniu sloganu, na którym można będzie później oprzeć reklamę, na nowatorskim wizerunku firmy, zobaczeniu przez inne okno jej produktów, na key idei dla kampanii reklamowej, na odlotowej propozycji designu, na promowaniu niebanalnych skojarzeń związanych z marką, na innym odczytaniu znanych komunikatów, a nawet na szokowaniu.

Wygenerowane pomysły butiki kreatywne sprzedają agencjom reklamowym lub docelowym firmom. Dopiero na podstawie takiej innowacyjnej koncepcji agencje reklamowe budują elementy kampanii reklamowej, a następnie sprawnie ją realizują w przestrzeni publicznej oraz w Internecie.

Pomyśl, czy to nie jest także propozycja dla Ciebie. – Masz różne talenty i możliwości, jesteś inny, zawsze starasz się robić tak, jak tego inni nie robią, masz przyjaciół...

 

 


W Publishing School
uczymy zawodów, które umożliwiają pracę. – Przygotowujemy do niej praktycznie!

Stawiamy na komputery i warsztaty, wykłady są passe!

W sposobie nauczania kładziemy mocny akcent na wprowadzenie do zawodu tych, którzy nie mają jeszcze doświadczenia zawodowego.

Popatrz w przyszłość i zrealizuj marzenia o dobrej pracy! 

Tagi