Publishing School w Krakowie

Warsztaty copywritingu (online lub stacjonarnie)

Planowana ilość miejsc: 8 (0% zarezerwowane)

Informacje szczegółowe



Twój pomysł na pracę to copywriting. – Musisz mieć portfolio. – Zbudujemy je!
15 godz. warsztaty copywritingu z możliwością uczestnictwa online lub stacjonarnie

Miejsce: 
– jeśli wybierasz opcję online: biurko i komputer w Twoim domu, łączymy się na Jitsi 
– jeśli uczestniczysz stacjonarnie: “Publishing School” w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, II piętro, 
   sala nr 2

Termin: 9 (wtorek) + 10 (środa) + 11 (czwartek) + 12 (piątek) marca 2021 r. godz. 17.15 – 20.30 = ćwiczenia
                 + 29 marca (poniedz.) godz. 18.00 – 19.30 = after meetting

Prowadzi: mgr Krystyna N-Wawszczak – specjalizuje się w redakcji, copywritingu i poligrafii

Program:
  1. Magia i moc słowa. Gdzie pracują copywriterzy? Gdzie szukać pracy?
  2. Dlaczego copywriter nie jest pisarzem ani dziennikarzem? Twój mini słownik pojęć reklamowych.
  3. Przedstawiamy się. – Jak wykorzystać cztery złote zasady komunikatu copywritingowego?
  4. “Must have”, czyli portfolio copywritera. Jak na nie patrzy pracodawca, a jak Twój klient?
  5. Tekst i jego elementy. Printwriting a webwriting, podobieństwa i różnice.
  6. Tworzymy formy proste: synteza i wydłużenie zadanego tekstu, wyliczenia, tytuły do tekstu, podpisy pod ilustracje, 
     tytuły o zmiennym zabarwieniu emocjonalnym, informacja “O mnie” prywatnie, “O mnie” zawodowo, “O nas” na www, 
     pytania do wywiadu, zestaw mini postów na FB, tekst do własnej wizytówki i do wizytówki klienta, copy do autopromocyjnej 
     jednostronnej ulotki.
  7. Zasady budowania sloganów reklamowych – tworzymy zestawy sloganów do kampanii klienta.
  8. Teksty poradnikowe oraz preclowe z jednym lub z kilkoma słowami kluczowymi.
  9. Krótkie formy z utrudnieniami: oferty sprzedażowe, przekształcenie tekstu ciągłego w zestawienie tabelaryczne, 
      korekta tekstu promującego ideę społeczną. Taktyka komunikatu mailowego, czyli jak pisać skuteczne maile, 
      odpowiedzi na maile z reklamacją.
10. Teksty o długości midi: skracanie zleconego tekstu ze zmianą grupy docelowej w stosunku do informacji źródłowej, 
      artykuły na blog na wybrany temat, propozycja treści i układu graficznego do dwóch ulotek dwustronnej oraz falcowanej.
11. Teksty maxi: scenariusz spotu reklamowego, storytelling, obszerniejsze artykuły sponsorowane.
12. Budujemy własne start-upowe portfolio analizując swoje możliwości, talenty i doświadczenie.
13. After meeting: prezentacja portfolio symulująca spotkanie z pracodawcą.

Materiały: autorski mini skrypt do copywritingu oraz schematy do wszystkich ćwiczeń

Zgłoszenia i wpłaty: do 25 lutego 2021 r. (czwartek)

Ilość uczestników: min. 4 osoby, max. 8 osób

Koszt: 590 zł brutto

Promocja: Wpłata do 19 lutego 2021 r. (piątek) gwarantuje zniżkę 140 zł, czyli koszt wyniesie 450 zł

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt i zapisy: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych

Plik PDF: