Publishing School w Krakowie

Warsztaty: User Experience (UX)

Planowana ilość miejsc: 10 (10% zarezerwowane)

Informacje szczegółowe



trzydniowe 16-godz. warsztaty "User Experience (UX)"

Co to jest? 
User Experience, czyli "wrażenie użytkownika" to reakcje i odczucia, które towarzyszą użytkownikowi, gdy korzysta z danego produktu. Specjaliści UX zajmują się projektowaniem doświadczeń użytkownika. Celem jest wywołanie pozytywnych wrażeń u osób korzystających np. ze strony internetowej, aplikacji mobilnej i wielu innych produktów.

Dla kogo? web designerów, informatyków, grafików DTP, kierowników projektów graficznych, projektantów usług
 
Termin: 17 maja (piątek) godz. 18.00 – 20.15 
                18 maja (sobota) godz. 9.00 – 15.00 
                19 maja (niedziela) godz. 9.00 – 14.30

Miejsce: "Publishing School” w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, II p. sala komp. nr 2, w przerwach kawa

Prowadzi: mgr Justyna Kraszewska – projektant UX

Etapy pracy warsztatowej: 
1. Etap „Learn“ (rozumienie problemu projektowego) – zidentyfikowanie wymagań biznesowych, metody badawcze UX, określenie indywidualnych potrzeb użytkowników, postawienie wstępnych hipotez oraz pytań w celu poznania odbiorcy, poznanie technik pozyskiwania i dokumentowania wymagań poprzez analizę zachowań użytkownika, zaproponowanie rozwiązań, które odpowiedzą na oczekiwania odbiorcy.

2. Etap „Design“ (projektowanie rozwiązania problemu) – narzędzia do modelowania interakcji oraz zagadnień archi- tektury informacji, zaprojektowanie interface uwzględniającego zgromadzone informacje o użytkowniku, zastosowa- nie technik szkicowania i projektowania interakcji, najnowsze trendy w projektowaniu produktu interaktywnego oraz podstawy liternictwa i oddziaływania kolorów.

3. Etap „Measure“ (weryfikacja opracowanego rozwiązania) – poznanie narzędzi wspomagających prowadzenie tes- tów, umiejętność stworzenia prawidłowego planu badawczego, przygotowanie scenariusza pomagającego w prowa- dzeniu i obserwacji testów, formułowanie zmian na podstawie prowadzonych testów, umiejętność formułowania konstruktywnej krytyki.

Program: 
1. Dlaczego UX, czyli poznanie najważniejszych wartości 
2. Heurystyki i ich praktyczne wykorzystanie w zespole i w cyklu projektowym 
3. Proces projektowania zorientowany na użytkownika na podstawie metody „Design Thinking“ 
4. Tworzenie i analiza Person 
5. Wykorzystanie Mapy Empatii jako sposobu opisu potrzeb i kontentu użytkownika 
6. User Journey Map, czyli podróż użytkownika po produkcie 
7. Architektura informacji: nawigacja, funkcjonalność linków, struktur 
8. Low-Fidelity Wireframes jako sposób rozmieszczenia elementów na produkcie 
9. Prototypowanie jako odpowiedź na potrzeby użytkownika
10. Sztuka perswazji, czyli jak działa kolor, ilustracja, animacja 
11. Testowanie produktu w oparciu o scenariusze 
12. Ewaluacja podsumowująca przygotowany projekt interaktywny. Bibliografia i literatura

Zgłoszenia i wpłaty: do 14 maja 2019 r. (wtorek) 

Ilość uczestników: min. 6 osób, max. 10 osób

Koszt: 560 zł brutto

Promocja: Wpłata do 7 maja (wtorek) gwarantuje 100 zł zniżki, czyli opłata wyniesie 460 zł brutto 

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych

Plik pdf:

Rezerwacja miejsc

• Pola zaznaczone są wymagane

W razie chęci rezerwacji kilku miejsc należy wypełnić zgłoszenie dla każdego uczestnika osobno.


 •

 •

 •


 •
 •