Warsztaty: Copywriting, czyli odważ się myśleć inaczej
Planowana ilość miejsc: 9 (11% zarezerwowane)
Informacje szczegółowe

14-godz. warsztaty copywritingu
świeże spojrzenie, przewrotne myślenie, kreatywna sprzedaż
Termin: 14 kwietnia (sobota) oraz 15 kwietnia (niedziela) 2018 r. godz. 9.00 –15.00
Miejsce: "Publishing School” w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, sala komputerowa nr 2, II p. (w przerwach kawa)
Prowadzi: Adrianna Such – specjalista ds. digital marketingu, Copywriterka w full-service marketing agency VML Poland,
wcześniej New Business Manager w firmie RIOT (Digital Product Agency) i Account w VML Poland
Dla kogo?
Poprzednie edycje tych warsztatów zatytułowane „Ludziom w słowach się przewraca“ zwiększyły skuteczność pracy uczestników
i mocno ich zawodowo wypromowały. – Okazuje się, że kreatywności i copywritingu można się nauczyć lub... odkryć je w sobie. Przydają się w każdym zawodzie i w każdej sytuacji. Przede wszystkim jednak są sprawdzonym sposobem na zdobycie nowej pracy w agencji reklamowej, w promocji, w marketingu, w Social Mediach lub freelansie.
Narzędzi komunikacji i promocji używamy wszyscy. Każdego dnia. – Czyż nie? – Jak więc posługiwać się nimi na tyle skutecznie, by odnieść sukces? – Wielu chce się tego nauczyć, ale nie tak wielu chce tego naprawdę uczyć! – Zgadnij dlaczego?
Program:
- Czym nie jest copywriting? Kim nie jest Copywriter/Copywriterka? Czym nie zajmuje się Copy?
- Jak nie wyglądają realia pracy w agencji marketingowej?
- Jak nie pracować z klientami?
- Dlaczego freelance nie są złe?
- Jak kreatywnie sprzedawać pracę swoją lub swojego zespołu?
- Mustnʻt have, czyli jak nie być dobrym Copywriterem/Copywriterką?
- Narzędzia pracy Copywritera/Copywriterki
- Jak wygląda dobrze napisany brief kreatywny?
- USP, Insight, RTB, Target Group, Key Message i inne słowa, których nie znasz. A przydałoby się...
- Jak rozwijać swoją kreatywność? Gdzie szukać inspiracji, gdy brakuje pomysłu?
- Jak zostać dobrym Social Media Ninja i wykorzystać kreatywnie nowe technologie?
- ...oraz kilka innych tematów z zakresu copywritingu, marketingu, digitalu, pracy z klientem.
Spójrzmy na nie inaczej!
Zgłoszenia i wpłaty: do 5 kwietnia 2018 r. (czwartek)
Ilość uczestników: min. 5 osób, max. 9 osób
Koszt: 440 zł brutto
Promocja: Wpłata do 10 kwietnia 2018 r. (wtorek) gwarantuje 100 zł bonifikatę, czyli opłata wyniesie 340 zł
Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“
Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26
Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych
Plik pdf:
Warsztaty copywritingu IV.18 (378 KB)