Kurs: Opakowania – jak zacząć i jak skończyć
Planowana ilość miejsc: 9 (56% zarezerwowane)
Informacje szczegółowe

14-godz. kurs "Opakowania – jak zacząć i jak skończyć"
projektowanie i przygotowanie do druku
Termin: 10 luty (sobota) oraz 11 luty 2018 r. (niedziela) w godz. 9.00-15.00
Dla kogo?
- Dla grafików kreatywnych oraz grafików DTP przygotowujących się do pracy w branży opakowań
a posługujących się Illustratorem i Photoshopem na poziomie przynajmniej podstawowym - Dla grafików pracujących w obszarze edycji opakowań chcących zdynamizować swoją prace
Prowadzi: Antoni Wawszczak – grafik DTP, specjalizuje się w edycji opakowań utrudnionych, do druku różnymi technikami,
dwukrotny absolwent “Publishing School”
Program:
– brief kreatywny a wymagania techniczne
– ograniczenia wynikające z technik drukowania, specyfika drukarń
– przepisy prawne i manuale/specyfikacje klienta
2. Pusta kartka i co dalej?
– kreacja opakowania vs realia DTP
– co DTP dostaje od kreacji, a co się dzieje gdy sami jesteśmy kreacja
3. Siatki i wykrojniki, jak je czytać aby trudne stało się łatwe
– rodzaje siatek, przykłady wykrojników, rodzaje plików dostarczanych przez klienta
– okienka, warstwy w pliku, organizacja pliku, skalowanie i wymiarowanie wykrojnika
– praca z obrysem, kolory spotowe i overprint
4. Co widać na opakowaniu?
– projektowanie frontu, kodowanie kolorystyczne, wizualizacja produktu, praca z bankami zdjęc
– wiele faceʼów opakowania, dodanie tła, linkowanie plików Photoshopa i Illustratora, optymalizacja
5. Elementy obowiązkowe na opakowaniu: teksty, tabelki, logotypy, kody, elementy powtarzające się
6. Przeformatowania: zmiany siatki, wielkości, smaków, dostawców, serie opakowań
7. Szlachectwo zobowiązuje, czyli uszlachetnienia: kolory dodatkowe, lakiery, tłoczenia, farby pachnące i inne
8. “Płyń po morzach i oceanach”, czyli wysyłamy finalne pliki do klienta lub drukarni
9. Generowanie kodów kreskowych: rozmiary i kolory kodów, sprawdzanie poprawności kodów
10. Poszło do druku ale... akceptowanie u klienta, sugestie działu prawnego klienta, praca z poprawkami
Ilość uczestników: min. 5 osób, max. 9 osób
Koszt: 450 zł brutto
Promocja: Osoby, które dokonają wpłaty:
do 10 stycznia (śr.) 2018 r. korzystają z bonifikaty w wysokości 110 zł, czyli płacą 340 zł
do 30 stycznia (wt.) 2018 r. korzystają z bonifikaty w wysokości 70 zł, czyli płacą 380 zł
Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“
Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26
Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych
Zgłoszenia i wpłaty: do 6 lutego 2018 r. (wtorek)
Ilość uczestników: min. 5 osób, max. 9 osób
Koszt: 450 zł brutto
Promocja: Osoby, które dokonają wpłaty:
do 10 stycznia (śr.) 2018 r. korzystają z bonifikaty w wysokości 110 zł, czyli płacą 340 zł
do 30 stycznia (wt.) 2018 r. korzystają z bonifikaty w wysokości 70 zł, czyli płacą 380 zł
Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“
Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26
Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych
Plik pdf:
Kurs Opakowań II.2018 (201 KB)