Publishing School w Krakowie

Kurs: Opakowania – jak zacząć i jak skończyć

Planowana ilość miejsc: 9 (44% zarezerwowane)

Informacje szczegółowe




Opakowania – jak zacząć i jak skończyć
projektowanie i przygotowanie do druku
15 godz.


Wyjątkowa promocja "W duecie taniej"! 
Przy zgłoszeniu 2 osób i dokonaniu wpłaty w dniach od 11 maja (czwartek) do 18 maja (czwartek) obowiązuje specjalna zniżka 33%. Całkowity koszt dla 2 osób to 520 zł, czyli 260 zł od osoby!


Termin:  20 maja (sobota) oraz 21 maja 2017 r. (niedziela)  godz. 8.45-15.15

Dla kogo?  
  • Dla grafików kreatywnych oraz grafików DTP przygotowujących się do pracy w branży opakowań a posługujących się Illustratorem i Photoshopem na poziomie przynajmniej podstawowym
  • Dla grafików pracujących w obszarze edycji opakowań chcących zdynamizować swoją pracę

Miejsce: „Publishing School” w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, sala komputerowa nr 1, w przerwach kawa i herbata

Prowadzi: Antoni Wawszczak – grafik DTP pracujący w prestiżowej agencji reklamowej, specjalizuje się w edycji opakowań utrudnionych, do druku różnymi technikami, dwukrotny absolwent “Publishing School”

Program:
1. Identyfikacja obszaru opakowań: funkcje opakowań, rodzaje, reprezentatywne przykłady
2. Zanim weźmiemy się do pracy...
– brief kreatywny a wymagania techniczne
– ograniczenia wynikające z technik drukowania, specyfika drukarń
– przepisy prawne i manuale/specyfikacje klienta
3. Pusta kartka i co dalej?
– kreacja opakowania vs realia DTP
– co DTP dostaje od kreacji, a co się dzieje gdy sami jesteśmy kreacja
4. Siatki i wykrojniki, jak je czytać aby trudne stało się łatwe
– rodzaje siatek, przykłady wykrojników, rodzaje plików dostarczanych przez klienta
– okienka, warstwy w pliku, organizacja pliku, skalowanie i wymiarowanie wykrojnika
– praca z obrysem, kolory spotowe i overprint
5. Co widać na opakowaniu?
– projektowanie frontu, kodowanie kolorystyczne, wizualizacja produktu, praca z bankami zdjęć
– wiele face’ów opakowania, dodanie tła, linkowanie plików Photoshopa i Illustratora, optymalizacja
6. Elementy obowiązkowe na opakowaniu: teksty, tabelki, logotypy, kody, elementy powtarzające się
7. Przeformatowania: zmiany siatki, wielkości, smaków, dostawców, serie opakowań
8. Szlachectwo zobowiązuje, czyli uszlachetnienia: kolory dodatkowe, lakiery, tłoczenia, farby pachnące i inne
9. “Płyń po morzach i oceanach”, czyli wysyłamy finalne pliki do klienta lub drukarni
10. Generowanie kodów kreskowych: rozmiary i kolory kodów, sprawdzanie poprawności kodów
11. Poszło do druku ale... akceptowanie u klienta, sugestie działu prawnego klienta, praca z poprawkami

Zgłoszenia i wpłaty do: do 11 maja 2017 r. (czwartek)

Ilość uczestników: min. 5 osób, max. 9 osób

Promocja: Osoby, które dokonają wpłaty do 27 kwietnia (czw.) 2017 r. korzystają ze zniżki w wysokości 40 zł

Koszt: 390 zł brutto

Wyjątkowa promocja "W duecie taniej"! 
Przy zgłoszeniu 2 osób i dokonaniu wpłaty w dniach od 11 maja (czwartek) do 18 maja (czwartek)  obowiązuje specjalna zniżka 33%. Całkowity koszt dla 2 osób to 520 zł, czyli 260 zł od osoby!

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504-06-86-26

Dane do przelewu: Policealna Szkoła Publishing School, 31-572 Kraków, ul. Kosynierów 15B
nr konta: 07 1910 1048 2117 0607 5842 0001
za wpłaty szkoła wystawia faktury dla firm i osób prywatnych

Plik PDF

Rezerwacja miejsc

• Pola zaznaczone są wymagane

W razie chęci rezerwacji kilku miejsc należy wypełnić zgłoszenie dla każdego uczestnika osobno.


 •

 •

 •


 •
 •